DzikirTariqatAhmadiah

[:>>>+-(*BISMILLAAHIRROHMAANIRROHIIM*)-+<<<:]

[:>>>+-(*BISMILLAAHIRROHMAANIRROHIIM*)-+<<<:]

[:>>>+-(*ASSALAAMU'ALAIKUM*)-+<<<:]

[:>>>+-(*ASSALAAMU'ALAIKUM*)-+<<<:]

Halkerin.

Selamat MenZiarahi Ke Blog Halkerin.

BarangSiapa Yang BerKeMahuan+BerKePerluan Kopi+Pes (Juga MeLakukan Sedikit SeBanyak Modifikasi) IntiPati+IntiSari Yang TerKandung Di Sesawang Ini, Bisa Aja Terus DiLaksanakan, Enggak Butuh Mohon KeIzinan Dari Sang Empunya Blog Ini. Hak Cipta Non+TerPelihara.

Malah Kalian DiGalakkan Untuk BerKongsi Maklumat-Maklumat Yang Bisa KeDapatan Di Dalam Blog Ini Di Laman-Laman Peribadi Kalian Seperti FaceBook, Twitter, Blog, Web Dan Lain-Lain. Tiada Larangan Sama SeKali.

*DAN LAGI, BLOG HALKERIN INI MUNGKIN AKAN TERPADAM DARI ALAM ONLINE INI PADA BILA2 MASA. KALAU RASA BERMANFAAT, SILA COPY & SAVE, KALAU RASA BULL$H!+, SILA ABAI KAN.

Sekian Sahaja, PemBeriTahuan Yang Ingin hamba Khabarkan. Salam Gemilang, Cemerlang & Terbilang hamba Ucapkan Kepada Kalian. Semuga Kita Semua Senantiasa BerAda Di Dalam KeRahmatan Ilahi, DiBerkati ALLAH Dan BerWujud Di Dalam KeRedhaan-Nya.

JAZAKALLOOHU KHOIRON KATSIIROO, WABAAROKALLOOHU FIIKUM, WABILLAAHI TAUFIQ WAL HIDAYAH, WASSALAAMU"ALAIKUM WAROHMATULLOOHI WABAROKAATUHU WAMAGHFIROTULLOOHU WARIDHOLLOOHI AJMA"IIN.

Followers.

Mesej Kepada Para PengIkut.

Jangan MengIkuti hamba. Ikutilah ALLOH + DriSenDri. Insya'ALLOH.....
IP

WORLD ISLAMIC NATION, WORLD ISLAMIC CHAMBER OF COMMERCE AND WORLD BAITUL MAL.

WORLD ISLAMIC NATION, WORLD ISLAMIC CHAMBER OF COMMERCE AND WORLD BAITUL MAL.

WICC&amp;WorldBaitulMal

HIMPUNAN 1001 ILMU BERGUNA.

HIMPUNAN 1001 ILMU BERGUNA.

Himpunan1001IlmuBerGuna

[:>>>+-(*CARIAN@SEARCH*)-+<<<:]

Khamis, Disember 02, 2010

Many In Waiting List.

Many In Waiting List.

Salam PeNantian.

















Komentar By Al-Kidali.....



Kini, hamba TerIngat+TerFikir Pada 'A' Class Heroes Yang BerAda Di SeBalik Jagged Metal Rooms. Dari Apa Yang hamba Ketahui, Mereka Akan DiTempatkan Di Sana Selama Hampir 10 Tahun, Kemudian Barulah Tiba Hari PengAdilan Mereka (Di Dunia) Untuk DiLaksanakan. Ini DiKetahui Dari Thesis Yang DiBuat Sendiri Oleh Ex-One Of Them (But In Different Class Category). Laman Web Beliau BerTajuk "PAHIT MANIS KEHIDUPAN" Wujud Di 'Port-Port Singgah/Lepak/Fokus SP Al-Kidali.'.

Bezanya Mereka Dari Kita Orang Awam, Ialah Mereka Sudah Tahu Hari 'Pemergian' Mereka, Kalau Tidak Tahu Harinya Pun, Sekurang-Kurangnya Mereka Sudah Tahu Nasib/Takdir Di Akhir KeHidupan Mereka, Berbanding Kita Yang Tidak Tahu.

Sebaiknya Para Ustaz, Ahli-Ahli Agama, Para Pakar Motivasi Dan Yang SeLapangan Dengannya, Dapat Memberi Superior Humanity Spiritual Booster+Trigger Kepada Mereka. Afdhal 'DiSuntikkan' Terlebih Dahulu Kepada Mereka Yang SeKalimah Dengan Kita, Kerna Walau SeBanyak Manapun Sudah KeHabisan DUIT (Doa+Usaha+Ikhtiar+Tawakal) Para 'Penyuntik' Itu, SeTidak-Tidaknya Pun, Mereka Ada KALIMAH TAUHID Dalam Diri Mereka.

Maksud hamba, SeLemah-Lemah Dan SeTakut-Takut Seseorang Insan Itu Untuk MengHarungi Saat-Saat 'Pemergian', Sekurang-Kurangnya Insan-Insan Yang Ada KALIMAH TAUHID Ini, Mereka (Lazimnya Dan SePatutnya) Memiliki Sedikit (Kalaupun Tidak Banyak) STRENGTH And COURAGE To 'PERGI', BerBanding Dengan Yang Tiada KALIMAH TAUHID Ini.

Dan Pada Masa Yang Sama, Para Golongan Yang DiSebutkan Di Atas itu Juga Eloklah BerDakwah Kepada 'A' Class Heroes Yang Non-Muslim Juga. Even A Former Well Known Mighty Boxer, Mike Tyson, Got Hidayah While He's In Jail.

Orang Non-Muslim, Tidak Kira Bagaimana Teruknya Depa Sekalipun, Atau Baik Macam Mana Pun Depa Tu, Bila Dah Masuk ISLAM Dan SAH+SEMPURNA Segala RUKUN SYAHADAH Depa, Maka Depa Tu Ibarat Kain Putih, MenJadi Suci SeUmpama Depa Baru Dok Teriaq Masa Keluaq Dari Rahim Ibu Depa. Dan *BONUS Bagi Depa, Yakni Orang-Orang Muallaf Ini, Setelah Depa Masuk ISLAM, Segala Amal KeJahatan Depa Sebelum ISLAM, DiAmpuni Oleh ALLAH SWT KeSeluruhannya. Pada Masa Sama, Segala Amal KeBaikan Depa Sebelum ISLAM, DiKira Dan DiTerima Semuanya Di Sisi ALLAH SWT. Ini Salah Satu Kelebihan Golongan Muallaf Dari Kalangan Manusia (Dan Jin), Berbanding Manusia (Dan Jin) Yang Lahirnya Memang Sudah ISLAM.

Kemudian, Barulah Do The Same Thing As To 'A' Class Heroes Yang MUSLIM.

10 Years Is A Long Time..... Think How Many Human Lives They Can Save (Insya'ALLAH), Plus An Unimaginable Rewards Awaits Them In Grave Realm And In Hereafter, Given By Yang MAHA PENGAMPUN Dan MAHA PENGASIH Lagi MAHA KAYA (MUDAH-MUDAHAN, BI-IDZNILLAAH).






Wallahu'alam...

Salam PengHarapan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan