DzikirTariqatAhmadiah

[:>>>+-(*BISMILLAAHIRROHMAANIRROHIIM*)-+<<<:]

[:>>>+-(*BISMILLAAHIRROHMAANIRROHIIM*)-+<<<:]

[:>>>+-(*ASSALAAMU'ALAIKUM*)-+<<<:]

[:>>>+-(*ASSALAAMU'ALAIKUM*)-+<<<:]

Halkerin.

Selamat MenZiarahi Ke Blog Halkerin.

BarangSiapa Yang BerKeMahuan+BerKePerluan Kopi+Pes (Juga MeLakukan Sedikit SeBanyak Modifikasi) IntiPati+IntiSari Yang TerKandung Di Sesawang Ini, Bisa Aja Terus DiLaksanakan, Enggak Butuh Mohon KeIzinan Dari Sang Empunya Blog Ini. Hak Cipta Non+TerPelihara.

Malah Kalian DiGalakkan Untuk BerKongsi Maklumat-Maklumat Yang Bisa KeDapatan Di Dalam Blog Ini Di Laman-Laman Peribadi Kalian Seperti FaceBook, Twitter, Blog, Web Dan Lain-Lain. Tiada Larangan Sama SeKali.

*DAN LAGI, BLOG HALKERIN INI MUNGKIN AKAN TERPADAM DARI ALAM ONLINE INI PADA BILA2 MASA. KALAU RASA BERMANFAAT, SILA COPY & SAVE, KALAU RASA BULL$H!+, SILA ABAI KAN.

Sekian Sahaja, PemBeriTahuan Yang Ingin hamba Khabarkan. Salam Gemilang, Cemerlang & Terbilang hamba Ucapkan Kepada Kalian. Semuga Kita Semua Senantiasa BerAda Di Dalam KeRahmatan Ilahi, DiBerkati ALLAH Dan BerWujud Di Dalam KeRedhaan-Nya.

JAZAKALLOOHU KHOIRON KATSIIROO, WABAAROKALLOOHU FIIKUM, WABILLAAHI TAUFIQ WAL HIDAYAH, WASSALAAMU"ALAIKUM WAROHMATULLOOHI WABAROKAATUHU WAMAGHFIROTULLOOHU WARIDHOLLOOHI AJMA"IIN.

Followers.

Mesej Kepada Para PengIkut.

Jangan MengIkuti hamba. Ikutilah ALLOH + DriSenDri. Insya'ALLOH.....
IP

WORLD ISLAMIC NATION, WORLD ISLAMIC CHAMBER OF COMMERCE AND WORLD BAITUL MAL.

WORLD ISLAMIC NATION, WORLD ISLAMIC CHAMBER OF COMMERCE AND WORLD BAITUL MAL.

WICC&amp;WorldBaitulMal

HIMPUNAN 1001 ILMU BERGUNA.

HIMPUNAN 1001 ILMU BERGUNA.

Himpunan1001IlmuBerGuna

[:>>>+-(*CARIAN@SEARCH*)-+<<<:]

Rabu, Oktober 05, 2011

Kitalah Para PeLakon Watak Umat Hujung Akhir Zaman!!!!!

Kitalah Para PeLakon Watak Umat Hujung Akhir Zaman!!!!!


Assalaamu'alaikum wbt.



WAHAI SeKalian Kaum Muslimin-Muslimat Yang DiRahmati ALLAH SWT.


PenCerahan Tentang Amalan BerBentuk Jampi2 Dan Mentera2.

Baik. Di Sini hamba Akan Cuba Kupaskan Makna2 TerSirat Pada Amalan Ilmu Gagah Perkasa Saidina Hamzah ra.

Hai Bukit Thursina,
Bukit Jamadil Qaum,
Batu Uji Mekah Madinah,
Siti Abu Bakar BerBaju Besi, BerTiang “Arasy,
Bumi Malaikat Tiga Puluh,
Jemput Malaikat Sembilan Laksa,
Inilah Membawa Kuat Tulang, Urat Aku Dan Zakar Aku,
Kuat Aku Seperti Baginda “Ali,
Gagah Aku Seperti Saiydina Amir Hamzah,
Berkat Doa LAA-ILAA-HA ILLALLOOH MUHAMMADUR ROSULULLOOH.


[Hai Bukit Thursina].
Salah Satu Unsur PenCiptaan Asal KeJadian Manusia Adalah BerSumberkan Tanah Dari Bukit Thursina. Ada 12 Jenis Tanah Semuanya. Yang BerFungsi Sebagai Alat PenDengaran Dan Zat Peneguh+Pengukuh Tubuh Badan Manusia.

Ayat Di Atas Lebih Kepada Metafora Seperti MengAmbil Berkat Dari KeSucian Tanah Di Bukit Thursina Itu SenDiri, BeSerta Zatnya Yang Sangat Ampuh.

[Bukit Jamadil Qaum].
[Jamadil Qaum].
[Jamadil].
Kata Asal Dari PerKataan Arab = Jamad. BerMaksud MemBeku, Mengeras, Keras, Kuat, Hebat, Unggul, Handal.
[Qaum].
Qaum/Al-Qaum = Puak, Golongan, Kaum, PahLawan.
Bukit Jamadil Qaum = Bukit Golongan/PahLawan Yang Keras, Hebat, Kuat, Unggul, Handal.
DiBaca TerBalik Dengan MenDahulukan Kata Benda Dari Kata Siapa.


P/S:- Master Yoda (Chief Master Of All Jedi Masters) Pun Sering BerTutur-Kata Dengan Dialog Reverse Dialect.....

*Pada Mereka Yang Kasyaf..... Boleh Scan..... Lihat Tembus..... Cuba Scan Di Bukit Thursina Tu. BerKeMungkinan..... Bukan Calang-Calang Handal+Superb Makhluk(s) Ghaib Yang Ada MengHuni Di Bukit Thursina Tu. Cuba Kita Fikir, Mengapa ALLAH SWT Perintahkan Nabi Isa as Dan Para PengIkutnya Pergi BerLindung Di Bukit Thursina Semasa Yakjuj Dan Makjuj Dah Mula Spread Dan Ambush Ke Seluruh Kawasan Di Muka Bumi? Tidak Di Mekah Dan/Atau Madinah? Padahal KeDua-Dua Tanah Suci Ini ALLAH SWT Jamin Pelihara KeSelamatannya, DiKawal Ketat Oleh Para Malaikat ALLAH SWT Yang Sangat Gagah Perkasa.

*Banyak Sebab2nya. Boleh Jadi, Bukit Thursina Itu Mengingatkan Mereka (Yakjuj Dan Makjuj) Kepada Baginda Nabi Musa as. Siapa Tidak Kenal Akan Nabi Musa as? Salah Seorang Manusia Yang Paling Gagah Di Dunia Pernah Wujud Di Bumi ALLAH SWT Ini. Dan Mungkin Juga Ada Makhluk(s) Ghaib Yang Sangat Handal+Gagah+Unggul MemBentengi Bukit Thursina Itu, Yang MemBuatkan Yakjuj Dan Makjuj Tidak Boleh Nak Buat Apa-Apa..... Atau Mungkin Dari Sebab-Sebab Yang Lain Juga.....


[Batu Uji Mekah Madinah].

Asal Batu = Tanah. Unsur Tanah Sinonim Dengan Unsur Bumi. Uji = Try, Test, Cuba. Bila Sebut Mekah..... MengIngatkan Kita Pada Ka"bah Baitullah..... Rumah ALLAH..... Ibadat Haji..... Ingat ALLAH..... Sebut Madinah, MengIngatkan Kita Kepada Masjid Nabawi..... Ingat Nabi Muhammad SAW..... Selawat Ke Atas Baginda Nabi SAW.....

Dan Seperti Mana DiNyatakan Di Atas, KeDua-Dua Tanah Suci Ini ALLAH SWT Jamin Pelihara KeSelamatannya, DiKawal Ketat Oleh Para Malaikat ALLAH SWT Yang Sangat Gagah Perkasa. Surah Al-Fiil..... Tentera Abrahah DiBinasakan Oleh ALLAH Kerana Ingin MeRobohkan Ka"bah..... Di Masjid Nabawi..... Ada KeLihatan Seorang Lelaki Maut DiPanah Petir Kalau Tak Silap hamba, Dan Jasad Mayatnya MeLekat Pada Kubah Masjid Nabawi.....

Ingat ALLAH..... Ingat Rasul SAW..... = Amar Ma"ruf Nahi Mungkar..... = Amal Soleh..... = TAQWA.....

Kalau Sungguh Dan Benar Kita Ini Manusia Yang BERTAQWA Kepada ALLAH SWT....., ALLAH SWT BeSerta Dengan Kita..... Nabi Muhammad SAW BeSerta Dengan Kita..... Para Malaikat ALLAH SWT Juga BeSerta Dengan Kita..... Mana Nak Binasa....???

Kita Contohkan Pada Ayat Mudah Faham, Seperti BerIkut:- "Bumi (Dan SeKalian Makhluk Yang Menghuninya) Ini MengUji (Try, Test Power, MengAniaya, Against) Golongan MUTTAQIIN (Dengan PelBagai Ujian Dan Dugaan)." Boleh Juga Seperti Ini:- "Bumi (Dan SeKalian Makhluk Yang Menghuninya) Ini MengUji (Try, Test Power, MengAniaya, Against) ALLAH SWT, Rasul SAW, Dan Para Malaikat ALLAH SWT....." Kita Boleh Fikir SenDiri, Golongan/Pihak Yang Mana Yang Menempah Untuk Menerima Azab ALLAH SWT YANG MAHA KERAS LAGI MAHA PEDIH Seksaan Azabnya.....

[Siti Abu Bakar BerBaju Besi, BerTiang "Arasy].

Baik. Pada Ayat Ini, Tentu Ramai Yang Keliru Lagi Musykil. Kenapa Siti??? Bukan Saiydina??? (Akan DiKupaskan Di Bawah.....)

Siti..... = BerMaksud Puan..... Gelaran Hormat Dan Salutation Pada Kaum Hawa, Kaum Ibu. Sifat Ibu Ini Lebih BerSifat Defensif, MeLindungi, Protective..... BerBanding Sifat Bapa, Kaum Lelaki Yang Lebih Offensive, Agresif.....

Abu Bakar..... = Yang BerSegera..... Teman..... Sahabat..... Nama Salah Seorang Sahabat Nabi SAW.....

Boleh DiNisbahkan Atau DiTsabtikan Kepada Dua Jenis Bangsa Makhluk..... (Unggulnya Ilmu Dan Super Geniusnya Minda Orang-Orang Melayu Kita Dahulu-Kala..... Satu PerKataan Atau Sebaris Ayat, Yang Boleh Jadi Banyak Pecahan Tsabit Jawapannya..... SubhanALLAH, Masya'ALLAH).

1) Qorin Dari Bangsa Jin. DiSebut Juga Jin Tunggal. Jin PenDamping Tetap Diri Kita SeUmur Hidup. Kembaran Diri Kita Dari Bangsa Jin.
*Qorin Jin Kita Ini SeBenarnya Umpama Cerminan Kepada Diri Kita SenDiri. Contoh Kita Lihat Diri Kita MengHadap Cermin. Kita Senyum, Wajah Kita Di Cermin Juga Senyum. Kita Marah, Wajah Kita Di Cermin Juga Marah. Jika EmPunya Diri BerPeribadi Baik, Maka Baiklah Qorinnya. Jika BerPeribadi Buruk, Maka Buruk Jugalah Qorinnya. Kalau Kita Ini Manusia Yang Soleh, BerTaqwa, Maka Begitulah Juga Halnya Dengan Qorin Jin Kita. Kita BerUpaya MemPengaruhi Qorin Jin Kita. Rujuk Buku Dialog Dengan Jin Islam, Karya Muhammad Isa Dawuud.

2) Qorin Dari Bangsa Malaikat. Malaikat Mu"aqibah, Malaikat PenJaga Diri Kita SePanjang Masa (Rujuk Surah Ar-Ra'ad [13], Ayat 11).

*Tsabit 'Abu Bakar'. SeMasa PerJalanan Hijrah Baginda Nabi SAW BerSama Saiydina Abu Bakar As-Siddiq r.a Dari Mekah Ke Madinah, Saiydina Abu Bakar r.a Sentiasa MengAwasi Baginda Nabi SAW Dengan SePenuh PerHatian Dan PerLindungan. Ada Masa Beliau BerAda Di Posisi Kanan MengAwasi Nabi SAW, Ada Masa Beliau BerAda Di Posisi Kiri MengAwasi Nabi SAW, Ada Masa Beliau BerAda Di Posisi Hadapan MengAwasi Nabi SAW, Ada Masa Beliau BerAda Di Posisi Belakang MengAwasi Nabi SAW. Full Attention And Full Protection Given Towards Junjungan Besar Kita Nabi Muhammad SAW.

*Baik, Kenapa Bukan 'Saiydina'???

Saiydina BerMaksud PengHulu, Ketua, Pemimpin, Salutation Kepada Kaum Lelaki. Sekarang hamba Tanya Kembali Pada Kaum Muslimin-Muslimat Yang DiRahmati ALLAH SeKalian. Adakah Jin Qorin Kita Adalah Pemimpin Kepada Diri Kita??? Dan Adakah Malaikat Hafizh/Hafazhoh Juga Adalah Pemimpin Kepada Diri Kita??? Antara 3 Jenis Bangsa Makhluk Ini, Manusia Adalah Pemimpin/Khalifah Di Bumi..... Kita Semua Sedia-Maklum..... Hukum Untuk MenTaati Pemimpin Adalah WAJIB..... SeLagi Dan SeLama Mana Pemimpin Itu Adalah Merupakan SeOrang Pemimpin Yang BerIman Kepada ALLAH SWT, Pemimpin Yang Benar..... Yang Adil..... MeLakukan Ajaran Agama ISLAM Dengan SeBaik-Baiknya, Taat Dan Patuh Kepada ALLAH SWT Dan RASUL SAW.....

[BerBaju Besi, BerTiang "Arasy].

*Setiap Makhluk Yang BerNyawa, TerUtamanya Makhluk Yang BerAkal (Manusia, Malaikat Dan Jin), Akan TerKesan Dengan Kata-Kata. Dalam Hadis Nabi SAW Juga Ada Sebut, "Kata-Kata itu Umpama Doa.". Kata-Kata Yang Baik, Akan Memberi Rangsangan Dan Energi Yang Positif Kepada Yang MenDengarnya. Lebih-Lebih Lagi Kata-Kata Yang Baik Berupa Penaik Semangat Dan Motivasi Itu DiTujukan Dan DiMaksudkan Khusus Untuk Mereka Yang MenDengarnya.

[BerBaju Besi].
Baju..... = Pakaian, PeLapis, PeLindung Dan Penutup Kepada Tubuh Badan Dan Aurat. Besi..... = Salah Satu Unsur Alami Yang Sangat Kuat, BerAsal Dari Langit Yang DiTurunkan Ke Bumi. Rujuk Surah Al-Hadiid (57), Ayat 25. = MemBawa Tsabit Erti Kepada Suatu Bentuk PerLindungan Diri Yang Kuat Dan Solid..... Kebal.....

*BerTiang "Arasy..... = Mana Nak Tumbang....??? (Tapi Kalau Sampai Masa ALLAH Kata Tumbang..... Tumbang Jugalah Kita.....)

[Bumi Malaikat Tiga Puluh].

Ayat Ini Juga Pelbagai Pecahan Tsabit Jawapannya.

Bumi..... = DiManakah Kita BerAda Sekarang Ini....???

Malaikat..... = Makhluk Yang Never Say No To ALLAH (Sami"naa Wa-A Tho"naa). Malaikat DiJadikan Daripada Nur. Asal Setiap Sesuatu Benda Hidup Dan Energy, Ialah Nur. SeKecil-Kecil Sel, Zarah, Molekul, Atom, Proton, Neutron, Elektron Adalah Nur.

*Tiga Puluh..... Menurut Tafsir Mimpi Imam Ibnu Sirin, Dalam Buku Ensiklopedia Tafsir Mimpinya, Yang Tebal Nak Dekat 2 Inci Lebih, Kulit Buku Warna Hitam, Terbitan Crescent News (KL) Sdn Bhd..... Mimpi MeLihat Angka Tiga Puluh (30), BerErti Jika BerTengkar, BerGaduh, BerKelahi Akan Cepat Selesai Dan Unggul MengAtasi Lawannya.

[Jemput Malaikat 9 Laksa].

Jemput = Memanggil, MengUndang, Menyeru.

Malaikat = Sama Seperti Penerangan Di Atas.

Sembilan Laksa..... Laksa = Puluh Ribu..... Bahasa Sanskrit Lama/Kuno..... Sembilan (9) Laksa = 90,000..... Dalam Buku Ensiklopedia Tafsir Mimpi Imam Ibnu Sirin Yang Sama Seperti Di Atas, Mimpi MeLihat Angka 90,000, BerMakna PerTolongan MengUngguli Musuh.

*Mimpi Orang2 Mu'min, Mimpi Yang Baik Yang TerJadi Pada Orang2 Soleh, MeRupakan Satu (1) Cabang Dari 46 Cabang KeNabian. *Mimpi Juga Adalah BerKait-Rapat Dengan *KeRohanian Diri Seseorang Itu.

Ada 2 Bentuk Pecahan Tsabit Jawapannya..... Boleh DiTasbitkan Bahawa Kita SeMemangnya BerMaksud Untuk MenJemput Dan Menyeru Kepada Malaikat Agar Menyertai Kita Untuk Unggul MengAtasi Dan Menumpaskan Pihak Musuh. Kalau Memang Diri Kita Ini Sungguh-Sungguh Ikhlas BerJuang Menegakkan KeBenaran Dan KeAdilan..... Hatta Tanpa DiJemput Dan DiSeru Pun, Malaikat Sudah Sedia Ada BeSerta Dengan Kita..... Apatah Lagi Jika BilaMana DiJemput Dan DiSeru.....

Satu Lagi, Tsabit Dengan Yang Mana Kita SeBenarnya Bukanlah BerMaksud MenJemput Dan Menyeru Kepada Makhluk Yang BerBangsa Malaikat Itu, Tetapi Ialah Asal KeJadian Ciptaan Malaikat Itu, Yakni Nur.

[Inilah MemBawa Kuat Tulang, Urat Aku Dan Zakar Aku].

Nur Adalah Sumber Energy Asal Segala Sesuatu..... Yang Paling Halus, Paling Awal, Paling Nipis, Paling Kecil..... Apabila Sesuatu Zat/Benda/Unsur Itu BerSifat Halus, Kecil..... Maka Mudahlah Ianya Masuk, Tembus, MeResap Ke Seluruh Tempat, Kawasan Dan Zon Mana-Mana SeKalipun Tanpa Dapat DiHalang Atau TerHalang Dengan Apa-Apa Lagi..... Terus Masuk/MeResap Ke Segenap Tulang, Urat Kita Dan Zakar Kita.....

[Kuat Aku Seperti Baginda Ali].
[Gagah Aku Seperti Saidina Amir Hamzah].

KeDua-Dua Rangkap Ayat Di Atas hamba Tidak Perlu Kupas Dengan Lebih Detail..... Ringkas Sebut..... Self-Motivation.....

[Berkat Doa LAA-ILAAHA ILLALLOOH MUHAMMADUR ROSUULULLOOH].

Kalimah Yang Paling Agung..... Paling Akbar..... Paling Qubro..... Tanamkan, Suburkan Dan Pasakkan Inti Kalimah Ini Di Dalam Dada Kita..... Insya'ALLAH Sejahtera Dunia Dan Akhirat Kita.....

Seperti Mana Yang hamba Nyatakan Pada Posting hamba SeBelumnya..... Walau hamba Tidak Tahu Dan Faham Akan Makna Ayat-Ayat KeIlmuan Yang Berbentuk Jampi2 Dan Mentera2 Ini, hamba Tetap Yakin MengAmalkannya..... Apatah Lagi ApaBila Sudah Wujud KeTahuan Dan KeFahaman Pada Isi-Kandung Ayat-Ayatnya..... Maka BerTambah-Tambah Yakin Lagi.....

*PenJelasan: Ilmu Ini BerSifat Defensif..... Tidak Boleh DiDemonstrasikan..... Hanya Akan Auto-Activated Dengan SenDirinya Pada Waktu-Waktu Dan Keadaan-Keadaan TerDesak, KeCemasan, Desperate, Emergency Sahaja, Seperti Terlibat Dalam PerGaduhan (*Yang Bukan DiMulakan Oleh Kita), PerTempuran Dan PePerangan Pada Jalan ALLAH (Jihad Fiisabiilillaah), BerLaku Kemalangan, Accident Yang Kalau DiLihat Memang Kes Cedera Parah Atau Maut, Tapi Insya'ALLAH Mangsa Kemalangan Itu Selamat Dan Tidak MengAlami SeBarang KeCederaan (*Kalau Cedera Pun Insya'ALLAH Mungkin Cedera Ringan Atau Sikit-Sikit Sahaja), Dan Pada Waktu2 Dan Keadaan2 Yang Memerlukan Dan Untuk MemBeri Bantuan PerTolongan Yang Kritikal Sahaja. Contoh Begini..... Kita Sedang Drive Di Jalan Raya, Cuaca Hujan Lebat, Tiba2 Ada Pokok Besar Yang Super Size..... Atau Mega Size..... Atau Super Mega Size..... Atau Bahkan Lebih Dari Itu Lagi..... Tumbang MeLintang Dan Blok The Whole Lalu-Lintas..... Insya'ALLAH..... Kalau Nak Jadi..... Masa Itu Juga Akan Timbul, Lahir Dan Wujud Kederat KeKuatan Tenaga Yang LuarBiasa..... Kita BerDaya MengAngkat Dan MengAlihkan Pokok Besar Itu Ke Tepi..... Untuk MeMudahkan Orang Ramai MengGunakan Laluan Di Jalan Raya Itu..... (Sama Juga Dengan Ilmu Gagah Ali Kersani.)

MenJadi Atau Tidak SeSuatu Amalan Ilmu Itu BerGantung Kepada Keadaan Dan Kondisi Para PengAmalnya SenDiri. Kalau Diri Kita Ini Masih Banyak Amal Mungkar, Maksiat, Solat Fardhu Masih Berat Dan Asyik Miss DiKerjakan, Hati Kita Masih Belum Dapat DiBersihkan Dengan SePenuhnya, Masih TerBelenggu Dengan Sifat-Sifat Mazmumah, Alamatnya Memang Payahlah Ilmu Nak Masuk, Masak, Serasi, Sebati Dan MenDarah Daging Pada Diri Kita. Imam Asy-Syaafi'ee Rohimahullah Pernah MengAdu Pada Guru Beliau, Yang Beliau MengAlami KeSukaran Untuk Menela'ah Pengajian Ilmu. Gurunya BerPesan, Bersihkanlah Hati Kita TerLebih Dahulu. Kerana Ilmu Itu Adalah Nur. Dan Nur Itu Tidak Akan Masuk Pada Hati Yang Tidak Bersih, MeLainkan Setelah Hati Kita Dapat (BerJaya) DiBersihkan Terlebih Dahulu.







AL-FATIHAH.....
Seterusnya, Marilah Kita Semua Kaum Muslimin-Muslimat Yang DiRahmati ALLAH SeKalian..... MemPerBanyakkan Amalan Sedeqah Jariah Kita Dengan MengHADIAHkan BACAAN AL-FATIHAH Kepada Sesama Umat Muhammad SAW Khususnya..... Dan Umat-Umat, Ciptaan-Ciptaan, Makhluk-Makhluk ALLAH SWT Yang AAMANABILLAAH Lain-Lainnya..... TerPulanglah Kepada Diri Masing-Masing, Dari Segi PengKhususan Dan Generalize PengHADIAHAN BACAAN AL-FATIHAH Kita Itu..... Muga-Muga Dan Mudah-Mudahan Berkat..... Dan Dapat MemBeri Manfaat Hasil KeKaromahan, KeMuliaan, KeBerkatan Dan KeAgungan UMMUL KITAB Ini..... Baik Kepada Yang Menerima HADIAH BACAAN AL-FATIHAH Itu Mahu Pun Kepada Yang MengHADIAHkan BACAAN AL-FATIHAH Itu.....

Boleh Juga Amalkan Al-Fatihah 30..... Seperti Di Bawah Ini..... Atau TerPulang Kepada Diri Masing-Masing.....

1. Saiyyidul Mursaliin, Khotimul Anbiyaa', Imaamul Muttaqiin, Baginda Nabi Muhammad Rosuulullah SAW 1x.

2. SeKalian Ahli Keluarga Dan KeTurunan (Ahlul Baiyt) Baginda Nabi Muhammad Rosuulullah SAW 1x.

3. Imaamus Sohaabati Rosuulillaahi SAW, Saiydina Abu Bakar As-Siddiq r.a 1x.

4. Amiirul Mu’miniin, Al-Faruuq Saiydina Umar Al-Khattab r.a 1x.

5. Dzun Nur "Ain, Saiydina Uthman Ibnu "Affan r.a 1x.

6. Imaamul Muhtadiin, Saiydina "Ali Ibni Abi Talib k.w r.a 1x.

7. SeKalian Para Sahabat Baginda Nabi Muhammad Rosuulullah SAW Ridhuanulloohi "Alaihi Ajma"iin Dan Ahli Keluarga Mereka Serta KeTurunan Mereka 1x.

8. Malaikat Jibril as 1x.

9. Malaikat Mikaail as 1x.

10. Malaikat Isroofil as 1x.

11. Malaikat "Izrooil as 1x.

12. Para Malaikat Hamlatul-"Arasy 1x.

13. SeKalian Para Malaikat ALLAH SWT 1x.

14. Nabi ALLAH Khidir (Balya Ibnu Malkan) as 1x.

15. Para Rasul Ulul "Azmi, Nuh as, Ibrohim as, Musa as, "Isa as Dan Baginda Nabi Muhammad Rosuulullah SAW 1x.

16. SeKalian Para Nabiyullah 1x.

17. Saiyyidul Waliyullah, Syeikh Luqman Al-Hakim r.a 1x.

18. SeKalian Para Waliyullah 1x.

19. Saiyyidus Syuhada’, Asadullah Saiydina Amir Hamzah r.a 1x.

20. SeKalian Para Mujaahidiin Mujaahidah Fiisabiilillaah Dan SeKalian Para Syuhada’ 1x.

21. Saiyyidul Imaama Aakhiruz-Zamaan, Syeikh Muhammad Ibnu "Abdullah Al-Mahdi r.a 1x.

22. SeKalian Para Pemimpin Yang 'AAMANABILLAAH' Yang Benar Lagi Adil, Yang Masih Hidup Dan Yang Telah Kembali Ke Rahmatullah 1x.

23. SeKalian Para "Alim Ulama Dan Ahli Keluarga Mereka Serta KeTurunan Mereka 1x.

24. SeKalian Guru-Guru Kita Dan Ahli Keluarga Mereka Serta KeTurunan Mereka 1x.

25. SeKalian Ahli Keluarga Kita Dan Sanak Saudara-Mara Kita Serta KeTurunan Kita 1x.

26. SeKalian Para Sahabat Kita Dan Ahli Keluarga Mereka Serta KeTurunan Mereka 1x.

27. SeKalian Jiran-Jiran Kita Dan Pembantu Mereka Dan Ahli Keluarga Mereka Serta KeTurunan Mereka 1x.

28. SeKalian Umat Baginda Nabi Muhammad Rosuulullah SAW Yang Masih Hidup Dan Yang Telah Kembali Ke Rahmatullah 1x.

29. SeKalian Ciptaan ALLAH, SeKalian Makhluk ALLAH Dan SeKalian Hamba ALLAH Yang 'AAMANABILLAAH', Yang Masih Hidup Dan Yang Telah Kembali Ke Rahmatullah, Dan Yang Akan Datang Yang Belum Wujud Di SeKalian Alam Ini, Dari Zaman Nabi Adam as, Jaan Dan Yang TerDahulunya Hinggalah Yang Akhir Sekali 1x.

30. Diri Kita Sendiri Kerana ALLAH Ta"ala 1x.

*Amal Setiap Hari Dengan Istiqomah.



SELAWAT KE ATAS NABI MUHAMMAD SAW.....
BerKenaan Dengan Rahsia SELAWAT..... Khasiat SELAWAT..... Fadhilat SELAWAT..... Memang Sangat Unik..... Sungguh Ajaib..... Dan SeHingga Kini..... Hatta SeHingga Qiamat Pun..... Jika Nak DiKupaskan Tentang RAHSIA SELAWAT..... KHASIAT SELAWAT..... FADHILAT SELAWAT..... Nescaya Memang Tidak Akan BerKeSudahan.....

Baru-Baru Ini..... hamba Ada MengAlami Mimpi..... Pada 3 Oktober 2011 = 5 DzulKaedah 1432..... Hari ISNIN..... Pada Waktu Pagi Subuh..... hamba BerMimpi BerLaku PEPERANGAN....!!!..... Dalam Mimpi hamba Itu, hamba Lihat Pasukan Mujahidin DiSerang Dengan Serangan BOM....!!! Namun Yang Ajaibnya..... Serangan BOM Itu Langsung Tidak MemBeri Kesan Dan KeCederaan Pada Pasukan Mujahidin Itu..... SeOlah-Olah Dan SeAkan-Akan Wujud Tembok Besi Ghaib Yang Sangat Kukuh Lagi Super Solid..... Bak Kata Orang Puteh, Indestructible Iron/Metal Wall..... Yang Tidak KeLihatan Pada Pandangan Mata Pihak Musuh..... Dan Mungkin Juga Tidak KeLihatan Pada Pandangan Mata Pasukan Mujahidin Itu SenDiri..... Yang MemBentengi Pasukan Mujahidin Itu..... Kemudian Muncul Seorang Lelaki Melayu..... BerSongkok Hitam..... BerBaju Melayu Warna Ungu..... BerTubuh Badan Sederhana Yang Agak Kurus..... BerWarna Kulit Sawo Matang..... BerPesan Kepada hamba Agar MemPerBanyakkan SELAWAT KE ATAS NABI MUHAMMAD SAW..... Kemudian hamba TerJaga Dari Tidur..... Dah Masuk Waktu Subuh..... hamba Pun Segera Bangun Untuk Menunaikan Solat Subuh..... (Hari *ISNIN Adalah MeRupakan Hari KeLahiran Dan Juga Hari KeWafatan Baginda Nabi MUHAMMAD SAW.....)

Dari Mimpi hamba Ini, Lelaki Dalam Mimpi hamba Itu SeOlah-Olah Ingin MemBeri Hint, Clue Dan Jawapan.... Yang Tembok Besi Ghaib Yang Sangat Kukuh Dan Solid Itu, Yang MemBentengi Pasukan Mujahidin Dari Serangan BOM Itu..... SeMata-Mata Adalah MeRupakan PerTolongan (RAHMAT) Dari ALLAH SWT..... Kepada hamba-hambaNya Yang Ikhlas MemPerBanyakkan SELAWAT Ke Atas NABI MUHAMMAD SAW.

Muslimin-Muslimat Yang DiRahmati ALLAH SWT SeKalian..... Asy-Syeikh Tok Kiyai Al-Belagaki (Tok Belagak) Darul Saka Ada MemBeri Saranan Di Blog DS, Agar Kita PerBanyakkan SELAWAT..... MINIMUM 1000x SEHARI..... Saranan Ini Tentunya Sangat Baik Dan Wajar Sekali..... Dan SeBoleh-Bolehnya Juga..... BERSELAWATLAH Kita Ke Atas Nabi MUHAMMAD SAW Ini SEBANYAK-BANYAKNYA..... Bila Sebut "SEBANYAK-BANYAKNYA", Maka Usah DiHitung-Hitung Lagi Jumlah Bilangan SELAWAT Kita..... Penuhkan Setiap Masa Yang Kita Lalui Ini Dengan BERSELAWAT..... Samada Melalui Lidah/Mulut Dan Juga Hati..... Sedang Drive, Kerja, Duduk, BerDiri, BeRehat, BerJalan, BerBaring Dan Lain-Lain.....

Juga, IKHLASkanlah Diri Kita Dalam BERDOA Kepada ALLAH SWT..... BERDOALAH Kita Untuk KeBaikan, KeSelamatan Dan KeSejahteraan Seluruh Umat ISLAM Khususnya Dan Umat Manusia Dan Jin Sejagat Umumnya Yang Tidak Memusuhi ISLAM..... KeBaikan, KeSelamatan Dan KeSejahteraan Di Dunia Dan Di AKHIRAT..... BerDoalah Kita Dengan SeSungguh-Sungguhnya Dan SeIkhlas-Ikhlasnya..... BerDoa Dan MeMohon Agar Seluruh Umat ISLAM, Dan SeKalian Pasukan Pejuang Mujahidin-Mujahidah Fiisabiilillah DiBerikan KeKuatan Iman, KeKuatan Rohaniah Dan KeKuatan Jasmaniah Yang Padu, Teguh Dan Kental Untuk MengHadapi MalaPetaka Dan PePerangan Yang Sangat Dahsyat, Yang Amat MengGerunkan Dan Amat MeNgerikan Untuk DiFikirkan Dan DiBayangkan....!!! Yang Bakal BerLaku TIDAK LAMA LAGI....!!!

BERDOA Agar SeTiap Dari Kaum Muslimin-Muslimat Dapat Menyumbang Dalam Bentuk Apa-Apa Sahaja MengIkut Ilmu, KeMahiran Dan KeMampuan Yang Ada. BERDOA Agar Kita Dapat MenJadi Insan Yang Dapat MemBeri Manfaat Kepada KeBanyakan Manusia Dan Jin Yang Lain-Lain. Orang Muslim Akan BerFikir Dan BerIkhtiar Untuk MenJaga Diri Masing2..... Orang Mu'min Pula BerFikir Dan BerIkhtiar Untuk Menyelamatkan KeBanyakan Manusia Dan Jin Yang Lain-Lain.....

WAHAI SeKalian Kaum Muslimin-Muslimat Yang DiRahmati ALLAH SWT. Jika Ada Di Antara Kalian Yang Masih Belum Sedar..... Layarilah Setiap Link-Link Yang hamba Nyatakan Ini..... Luangkan Masa Anda Untuk Menonton Dengan Teliti Dan MenDalam Hasil PenDedahan-PenDedahan Rahsia Dan Sulit Yang DiUsahakan Oleh Saudara-Saudara Kita Yang CONCERN Dengan Akhir Zaman Ini..... Yang DiUpLoadkan Oleh Saudara Sahir Mujaheed..... BerTajuk "Satu KeDatangan." Atau Taip Saja KeyWord "Satu KeDatangan" Di Ruangan Search Youtube Itu, Dan Tonton PenDedahan Video Itu Mengikut Turutan Dari Siri Yang Pertama Hingga yang Paling Akhir..... Dengarkan Mesej Yang DiSampaikan Oleh PengKaji Asal Yang MemBuat Siasatan Dokumentari Ini, Saudara Abdullah Hashem..... Beliau BerPesan Kepada Kita Agar "DO SOMETHING!!!" BerMakna Kita Mesti BerTindak Dari Sekarang!!! BerIkut Ini hamba Nyatakan Link Siri-Siri PenDedahan Video BerTajuk "Satu KeDatangan" Yang DiMuat-Naik Oleh Saudara Sahir Mujaheed, MengIkut Turutan....

http://www.youtube.com/watch?v=vXFZOn5qL60

http://www.youtube.com/watch?v=ixhZfl1jFcs

http://www.youtube.com/watch?v=5cpFR-sv8Wc

http://www.youtube.com/watch?v=OAKvbVzgSng

http://www.youtube.com/watch?v=6aXxbuqvESI

http://www.youtube.com/watch?v=OsVbCqJFmV0

http://www.youtube.com/watch?v=QkK7HrUntws

http://www.youtube.com/watch?v=OEYnV1_knLA

http://www.youtube.com/watch?v=R8SSGkjf1Hw

http://www.youtube.com/watch?v=N0ifdBFIzqk

http://www.youtube.com/watch?v=JvsQ9uWePeY

http://www.youtube.com/watch?v=pFPZ2NYQuyI

http://www.youtube.com/watch?v=sNEK1mP6tmQ

http://www.youtube.com/watch?v=sdVWOgaXjPI

Dan Ini Pula, Adalah PenDedahan Khusus Oleh Alessio Rastani, Independent Trader.

http://www.youtube.com/watch?v=x7_L0ekkdUg

http://www.youtube.com/watch?v=fsUjcvcxiAg

http://www.youtube.com/watch?v=lqN3amj6AcE

BerSiap-Sedialah Kita Semua!!! WAHAI SeKalian Kaum Muslimin-Muslimat Yang DiRahmati ALLAH SWT.

WAHAI SeKalian Kaum Muslimin-Muslimat Yang KayaWan-KayaWati, HartaWan-HartaWati Dan KayaRayaWan-KayaRayaWati Yang DiRahmati ALLAH SWT. Tuan-Tuan Dan Puan-Puan Telah Menyaksikan PenDedahan TerSebut..... Dan Seperti Mana Yang hamba BeriTahu Dan Nyatakan Pada Posting hamba SeBelum Ini....!!!

Inilah Masanya Yang Paling Utama, Detik-Detik KeEmasan Buat Tuan-Tuan Dan Puan-Puan, Intense Moment Of Glory Tuan-Tuan Dan Puan-Puan To Make Incredible Changes. Berilah Dan Buatlah Sumbangan-Sumbangan Besar Dari Segi Kewangan Dan Material Yang Tuan-Tuan Dan Puan-Puan BerKeMampuan SeAdanya BerMula Dari Sekarang, Dalam Usaha Untuk MemPerTahankan Dan MemPerJuangkan ISLAM. BerSama-Samalah MemBantu, BerUsaha Dan BeKerjaSama Untuk MemPerkasakan Pasukan-Pasukan Pejuang ISLAM Akhir Zaman Ini. Dan Pada Saat-Saat Genting Di Akhir Zaman Ini, Yang Mana Tidak Lama SeLepas Ini, Akan BerLaku BerBagai-Bagai Fenomena Dan MalaPetaka Yang Sangat Dahsyat Yang Kita Tidak Duga Sama Sekali....!!!..... Takkan Nak Tunggu SeHingga Sistem Perbankan Dan KeWangan Di Seluruh Dunia Dah COLLAPSE,Baru Nak Mula BerTindak.....!!!!???

Pada Waktu Hujung Akhir Zaman Ini..... SUNGGUH..... Tiada Ilmu-Ilmu Yang Lebih Baik Dan Paling Baik, Lebih Utama Dan Paling Utama, Lebih Wajar Dan Paling Wajar DiPelajari..... SeLepas Ilmu-Ilmu KeAgamaan ISLAM..... MeLainkan Ilmu-Ilmu Yang BerKaitan Dan BerKenaan Untuk Tujuan Survival..... Ilmu KeMahiran Ikhtiar PengHidupan, Ilmu KeMahiran BeRenang, MeManah, Menunggang Kuda, Ilmu-Ilmu BerKaitan Seni PerTempuran Dan PePerangan Cara Kuno, Ilmu-Ilmu Kebatinan Yang TerUtamanya BerBentuk Dan BerTujuan Untuk KeGunaan PerTempuran Dan PePerangan Dan Yang SeUmpamanya.

WAHAI SeKalian Umat Muhammad SAW, WAHAI Institusi RAJA-RAJA MELAYU, WAHAI Kaum Bani TaMim, WAHAI Jema'ah-Jema'ah Tabligh Malaysia Dan Nusantara, WAHAI Pasukan ATM, Pasukan TDM, Pasukan TUDM, Pasukan TLDM, Pasukan PDRM, Pasukan Bomba, WAHAI PerSatuan-PerSatuan Dan Pasukan-Pasukan SILAT Bani TaMim Dan Bani Nusantara, WAHAI Tokoh-Tokoh Korporat Tanah Air, WAHAI SeSiapa Sahaja Setiap Dari Kalangan Kaum Muslimat-Muslimat Yang DiRahmati ALLAH SWT Yang CONCERN MengHadapi Hujung Akhir Zaman Ini.....

Marilah Kita Semua Rapatkan Saf, BerSatu-Padu, BeKerjaSama Dan BerJuang Atas Nama ISLAM..... Atas Kalimah LAA-ILAAHA ILLALLOOH MUHAMMADUR ROSUULULLOOH.
Dan Hentikanlah Segala Macam Bentuk PerMainan Dan Sandiwara Politik Tanah Air Kita. Bilakah Masanya Lagi Akan Tamat Segala Isu-Isu Politik Tanah Air kita Ini....???

BerKenaan Hukum Hudud..... Terus-Terang hamba Nyatakan PenDapat hamba..... Ianya Tidak Sesuai DiAmalkan Di Malaysia..... Buat Waktu Sekarang Dan Waktu-Waktu TerDekat Ini.....

SeBelum Kalian Semua Nak Hentam hamba, Biarlah hamba Nyatakan Dahulu PenJelasan hamba.....

Pada Waktu Khilafah Pemerintahan Khulafa' Ar-Rasyidin..... Zaman Pemerintahan Al-Faruuq, Saidina Umar Al-Khattab ra..... Beliau Juga Pernah Untuk Tidak Kenakan Hukuman Hudud Pada Seorang PenCuri, Kerana Terlalu Miskin.....Bahkan Beliau Kata, Pihak Majikan PenCuri Itulah Yang Sepatutnya Dihukum Potong Tangannya Kerana Tidak MemBeri PenDapatan Yang SeTimpal Dengan Kerja PeKerjanya Yang MenCuri Itu..... MemBiarkan PeKerjanya Hidup Melarat..... Takkan Kita Ingin MenDakwa Dan MengIsytiharkan Saidina Umar ra SeBagai PenZalim??? Tidak Islamik??? MenDerhakai Hukum ALLAH....???

Kalau Tidak Cukup Islamik, Masakan Beliau BerJaya MeLuaskan Empayar KeKuasan ISLAM Hingga 2/3 Dari Dunia Ini BerJaya DiKuasai Dan DiTakluki??? Empayar Rom Timur Dan Empayar Parsi Juga BerJaya DiTakluki Beliau??? Penaklukan Baitul Maqdis BerJaya DiPerolehi Dan Dan DiKembalikan Kepada KeKuasaan ISLAM, Tanpa Ada SeBarang PerTumpahan Darah Pun..... Tentera Salib Nampak Sahaja Gerombolan Rombongan Pasukan Tentera Saidina Umar ra, Terus Hancur Luluh Dan Lemah Semangat Mereka Dan Totally Lost Their Spirit, Courage And Strength At All Untuk BerTempur..... Apakah Ini Masih Tidak Cukup Hebat....???!!!

Kepada Mereka Yang TerLebih Taksub, TerOver Ekstrim Dengan Hukum Hudud..... Ini hamba Bagi Contoh Senario Kes Pelaksanaan Hukuman Hudud.....

Seorang Pemuda DiDapati BerSalah MenCuri..... Dan Ketika Mana Hukuman Hudud (Potong Tangan) Ingin DiKenakan Kepadanya, Datang Ahli Keluarga Dan Sanak Saudaranya..... Nenda Dan Datuknya Pula, Menawarkan Tangan Mereka Untuk DiPotong SeBagai Galang Ganti..... SeHingga Berebut Dan BerKelahi Sesama Mereka..... "Hangpa Nak Potong Tangan Boleh Potong Tangan Aku..... Lagi Pun Aku Ni Dah Tua..... Ada Sakit Macam2..... Tak Lama Ja Lagi....." Datang Juga Tok2 Dan Nenek2 Saudaranya Yang Offer Benda Yang Sama..... "Hangpa Nak Potong Tangan Boleh Potong Tangan Aku Ni Yang Lumpuh Kena Stroke Ni..... Ada Tangan Dengan Takdak Tangan Sama Saja..... Takdak Makna Bagi Aku....."

Tanyalah Hati Kalian Masing2..... Di Saat-Saat Situasi Begini..... Sanggupkah Kalian Ingin Teruskan Hukuman Hudud....!!!?? TerGamakKah Kalian....!!!?? Sampai Hatikah Kalian....!!!??..... Itu Yang Datang Semua Tu Warga Emas..... Kena Datang Pula Abang2nya, Adik2nya, Sepupu-Sepapatnya Yang Muda2 Dan Kuat2 Belaka, Mau Naya Saja Depa Belasah Dan Balun Hangpa Semua Tang Situ Jugak!!!

Kemudian Kalau Hangpa BerKeras Tetap Nak Potong Tangan Pemuda Itu..... Seluruh Ahli Keluarga Dan Sanak Saudaranya Pakat Ramai2 Buat Solat Hajat..... Mohon Akan KeCelakaan, KeSengsaraan Dan KeBinasaan Buat Setiap Orang Yang TerLibat Kenakan Hukuman Hudud Kepada Pemuda Itu..... Yasin 40....!!! Yasin 7 Mubin....!!! Yasin Fadhilah....!!!..... Lepas Tu Hangpa Semua Sorang2 'Jalan'....!!!

Minta Maaf Sebut..... Bukan MemBawa KeMaslahatan..... Tapi MemBawa Bencana Lagi Ada Lah....!!!

PerTanyaan..... DI MANAKAH SIFAT HUSNUZHON KALIAN!!!!???

Tambahan Pula Di Hujung Akhir Zaman Ini..... (WW3 Yang Bakal MeLetus Tidak Lama Lagi....!!!)..... Tenaga Dan Kederat Orang2 Mudalah Yang Paling Dan Sangat2 Kritikal DiPerlukan..... Cubalah BerSangka Baik Dan BerSifatlah Dengan Sifat BerSangka Baik..... BarangKali Dan BerKeMungkinan Sahaja..... Tangan Orang Muda Yang Kalian Nak Potong Itulah....!!!..... Adalah Tangan Yang Akan Menyelamatkan Kalian Kelak....!!!..... Yang Akan MerUbah Dan MemBeri Impak Yang Besar Di Dunia Ini Pada Waktu-Waktu Yang MenDatang.....

YAB Tun Dr MM (Mahathir Mohamad) Adalah Seorang Tokoh Yang Very Optimist. Beliau 'NAMPAK' Perkara Ini.....

Sama Juga Kesnya SeMasa Beliau Menetapkan Hukuman Mati Mandatory Pada PenJenayah PengEdar Dadah..... Pada Peringkat Awalnya..... Ramai Pemimpin2 Dan Rakyat2 Negara Lain Mengutuk Hukuman Mati TerHadap PengEdar Dadah..... Namun, At Last..... Banyak Pula Negara2 Lain TerUtamanya Negara2 Di Benua Asia..... MengIkut Jejak Atur Dan Langkah Beliau..... Kerana Beliau Sudah 'NAMPAK' In Advance..... Akan Segala Plan Dan Rancangan Halus Golongan Puak-Puak Freemason, Illuminati Dan Zionis Ini Untuk MengHancurkan Umat ISLAM MeLalui Penyakit KeTagihan Najis Dadah Ini..... Dan Kesannya Lihatlah..... SeHingga Hari Ini..... Hatta Walau Hukuman Death Mandatory DiKenakan Sekali Pun, Masih Tidak Dapat DiAtasi, Bahkan Kes Penyeludupan Dadah Ini SeMakin Hari SeMakin BerLeluasa..... SeHingga Ketua Pengarah Jabatan Narkotik Bukit Aman Pernah BerSuara (Kalau Tak Silap + - Begini Bunyinya)..... "Kalau Nak Harap Pada Pasukan Polis Dan Pasukan PenguatKuasa Yang Lain-Lain SeMata-Mata Untuk MeMerangi Dan MemBasmi Sindiket Penyeludupan Dadah, Memang Kami Tidak Mampu....."

Sama Juga Kes Semasa Perang Bosnia..... Rujuk Link Di Bawah Ini.....

http://militaryofmalaysia.net/2011/02/rahsia-negara-komando-ggk-bersiap-gempur-pengganas-serb-di-bosnia/

DiSebabkan Beliau Tidak BeJubah, BerSerban, BerJanggut..... Ramai Orang Yang MemFitnah Beliau As Anti-Islamic And Pro-Secular Leader.....

YAB Tun Dr MM Dan YAB TG Dato' Seri Nik Abdul Aziz..... YAB KeDua-Duanya Punya PengAruh Yang Kuat..... Punya PengIkut Yang Ramai..... Punya Karisma Yang TerSenDiri..... Kalaulah Saja YAB BerDua Dapat BerGabung, BerSatu Hati Dan Joining Force Together..... Sungguh Kalau Jadi Begini..... Adalah MeRupakan Satu RAHMAT Dari ALLAH SWT Yang Sangat Besar!!!..... Alangkah Baiknya Kalau Jadi Begini..... Puak-Puak Zionis, Freemason Dan Illuminati Pastinya TerKejut Dan TerPukul Dengan Dahsyat!!!..... Kalau YAB BerDua Dapat BerGabung, BerSatu Hati Dan Joining Force Together.....

KeTahuilah Kita Semua, WAHAI SeKalian Kaum Muslimin-Muslimat Yang DiRahmati ALLAH SWT.

Musuh-Musuh Kita Yang SeBenar..... Yang Hakiki..... Yang Permanent Dari Awal PenCiptaan Manusia SeHingga Qiamat..... Ialah IBLIS..... DAJJAL..... SYAITAN-SYAITANNYA..... Dan Golongan-Golongan Yang MengAmbil Mereka SeBagai Teman Rapat Mereka..... Bahkan MemPerTuhankan Mereka.....(Zionis..... Freemason..... Illuminati.....)..... Dan SeSiapa Sahaja Yang MenJadi Alliance Mereka..... Dan Musuh Dari Dalam Diri Kita SenDiri..... Nafsu Amarah Dan Nafsu Syahwat Kita.....

Sekian Sahaja, Mesej Dari hamba. ACT NOW....!!! DO SOMETHING....!!!


Wassalaamu'alaikum wbt.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan