[:>>>+-(*BISMILLAAHIRROHMAANIRROHIIM*)-+<<<:]

[:>>>+-(*BISMILLAAHIRROHMAANIRROHIIM*)-+<<<:]

[:>>>+-(*ASSALAAMU'ALAIKUM*)-+<<<:]

[:>>>+-(*ASSALAAMU'ALAIKUM*)-+<<<:]

Halkerin.

Selamat MenZiarahi Ke Blog Halkerin.

BarangSiapa Yang BerKeMahuan+BerKePerluan Kopi+Pes (Juga MeLakukan Sedikit SeBanyak Modifikasi) IntiPati+IntiSari Yang TerKandung Di Sesawang Ini, Bisa Aja Terus DiLaksanakan, Enggak Butuh Mohon KeIzinan Dari Sang Empunya Blog Ini. Hak Cipta Non+TerPelihara.

Malah Kalian DiGalakkan Untuk BerKongsi Maklumat-Maklumat Yang Bisa KeDapatan Di Dalam Blog Ini Di Laman-Laman Peribadi Kalian Seperti FaceBook, Twitter, Blog, Web Dan Lain-Lain. Tiada Larangan Sama SeKali.

Sekian Sahaja, PemBeriTahuan Yang Ingin hamba Khabarkan. Salam Gemilang, Cemerlang & Terbilang hamba Ucapkan Kepada Kalian. Semuga Kita Semua Senantiasa BerAda Di Dalam KeRahmatan Ilahi, DiBerkati ALLAH Dan BerWujud Di Dalam KeRedhaan-Nya.

JAZAKALLOOHU KHOIRON KATSIIRO, WABAAROKALLOOHU FIIKUM, WABILLAAHI TAUFIQ WAL HIDAYAH, WASSALAAMU'ALAIKUM WAROHMATULLOOHI WABAROKAATUH.

Followers.

Mesej Kepada Para PengIkut.

Jangan MengIkuti hamba. Ikutilah ALLOH + DriSenDri. Insya'ALLOH.....

WORLD ISLAMIC NATION, WORLD ISLAMIC CHAMBER OF COMMERCE AND WORLD BAITUL MAL.

WORLD ISLAMIC NATION, WORLD ISLAMIC CHAMBER OF COMMERCE AND WORLD BAITUL MAL.

WICC&amp;WorldBaitulMal

HIMPUNAN 1001 ILMU BERGUNA.

HIMPUNAN 1001 ILMU BERGUNA.

Himpunan1001IlmuBerGuna

[:>>>+-(*CARIAN@SEARCH*)-+<<<:]

Memuatkan ...

Jumaat, Ogos 05, 2016

Ke-2 @ Yang Akhir (RE-INKARNASI)...

Ke-2 @ Yang Akhir (RE-INKARNASI)...


Ini PenDapat Peribadi Saya Sahaja, Tiada Paksaan Dan Tiada Juga Seruan Untuk MemPercayainya.

Kita Tidak SeHarusnya MeLetakkan SePenuh KePercayaan Dan KeBerGantungan TerHadap Sumber+Sumber Dari Hadits+Hadits, Tidak Kira Samada Ianya Hadits2 Sahih Mahupun Hadits2 Yang Tidak Kuat. Ini Kerana Kata Tok ADDP (Ada Dalam Blog Beliau, Rajin2lah Cari), Hampir 90% Dari Sumber+Sumber Maklumat Dalam Hadits2 Adalah Dalam Bentuk KIASAN.

Antara Sebab UTAMAnya Adalah Atas Faktor2 KESELAMATAN, TerUtamanya Hadits2 BerKenaan AKHIR ZAMAN. Kalau IntiPati+IntiSari Dalam Hadits2 DiNyatakan Dalam Bentuk TRANSPARENT FACTS AND POINTS, Maka Mudahlah Musuh-Musuh Islam Dapat MenCari, MenJejaki Dan SeTerusnya MeLancarkan Serangan Untuk MengHapuskan Dan MemBunuh WATAK+WATAK UTAMA PARA PEJUANG AKHIR ZAMAN, Seperti Muhammad Ke-2, Pasukan Panji2 Hitam, Pasukan Ikhwan DLL.



Mengenai PeriHal Para Sahabat Ke-2.


Kalau Tak Silap Saya, Ada Pasukan(s) Spy Dan ReSearch UnderCover TANAH MELAYU Yang DiTugaskan Untuk MenCari Dan MenJejaki Waris+Waris Susur+Galur BerMula Dari Zaman Nabi SAW Dan Era Para Sahabat r.a. (Atau Bahkan Mungkin Lebih Awal Dari Itu), Di Seluruh Dunia Ini.

Ada PelBagai UjiKaji Yang DiLakukan TerHadap Mereka Suspek+Suspek Yang DiSyaki MeMiliki Dan MeWarisi Ciri2, Sifat2 Dan KeLebihan2 SemulaJadi PerSamaan Dengan Nabi SAW Dan Para Sahabat r.a., MeLalui Ujian Genetik, Ujian DNA, Ujian Darah DLL MengGunakan Teknologi2 Moden Yang Ada Pada Hari Ini, Di Samping MemBuat Kajian Salasilah KeTurunan Mereka Suspek+Suspek Yang DiSyaki TerBabit, TANPA PENGETAHUAN DAN KESEDARAN Suspek+Suspek TerBabit Itu SenDiri Dan Close People Around Them Seperti Ahli2 Keluarga TerDekat SenDiri Dan Rakan2 Karib Mereka Di AKHIR ZAMAN Ini. (HEBAT Tak Pasukan(s) Spy Dan ReSearch UnderCover Kita?)

SeKiranya Hasil Dari KESEMUA KAJIAN(S) Yang Telah DiLakukan SAH Menunjukkan Result(s) Yang SAMA@POSITIF Dalam SEMUA ASPEK TANPA TERKECUALI Dengan Ciri2, Sifat2 Dan KeLebihan2 SemulaJadi Yang DiMiliki Dan DiWarisi Nabi Muhammad SAW Dan Para Sahabat r.a., Maka Jadilah Mereka Itu DiKatakan Muhammad Ke-2 Dan Para Sahabat Ke-2.

Dan Untuk PengeTahuan Semua, Muhammad Ke-2 Yang TerCinta Ini Telah Lama Mengenali, MengeTahui Dan Menyedari Yang Diri Baginda Itu Adalah Muhammad Ke-2. Dengar Khabar Mengatakan Baginda Adalah BerBangsa MELAYU.

ManaKala Dari Kalangan Para Sahabat Ke-2 Pula, BERKEMUNGKINAN BESAR Majoriti Dari Mereka Atau MUNGKIN KESEMUA Mereka Kini Telah Pun Mengenali, MengeTahui Dan Menyedari Siapa Diri Mereka Yang SeBenar, Dan BERKEMUNGKINAN BESAR Juga Telah Pun BerTemu Dengan PengHulu Mereka Yakni Muhammad Ke-2 Yang Sangat DiCintai Dan DiRindui Mereka Itu.

Kerana MUNGKIN Masa Untuk Muhammad Ke-2 Dan SeKalian Para Sahabat Ke-2 MeMunculkan Diri SeMakin Hampir.

Dan JANGAN TERKEJUT, DiBeritakan Kepada Saya Bahawa Majoriti Dari Kalangan Para Sahabat Ke-2 Itu Juga Atau MUNGKIN KESEMUA Dari Kalangan Para Sahabat Ke-2 Itu TerDiri Dari Bangsa MELAYU Juga.




Dari Apa Yang Saya Tahu, Mereka (IM & Alliance Khusus Baginda, Yakni Para Sahabat Yang Akhir, Para Rosul Yang Akhir, Para Nabi Yang Akhir & Para Wali2 Kubro Yang AKhir) BerSifat Humble.

Mereka Prefer KeHidupan Yang Sederhana Lagi Low-Profile. Mereka Mungkin Sahaja Hidup Kekal (Insya'ALLOH) SeBagai Rakyat Biasa Dan BerKerjaya Yang Simple2 Dan Biasa2 Sahaja.

Tok ADDP Ada BagiTahu Yang Dunia Ini Insya'ALLOH Akan Kembali DiPerintah Oleh Raja2. Siapakah Raja2 Yang DiMaksudkan Oleh Tok ADDP Itu?

Pada PenDapat Saya, Mereka Itulah IM Dan Alliance Khusus Baginda. Yang Mana IM Memegang Posisi SeBagai PengHulu Kepada SeKalian Raja2 TerSebut.

Dan Tok ADDP Ada Mention Lagi Tentang KeBangkitan Insan2 Pilihan Yang BerHati Emas (Mulia). Siapakah Mereka Itu? Pada PenDapat Saya, Mereka Jugalah, Yakni IM Dan Alliance Khusus Baginda.

KeBangkitan Mereka Itu, Bukanlah BerMaksud "Revealation Of The Choosen Ones To The Public And/Or To The World."

KeBerAdaan Mereka Mungkin Sahaja Kekal Secretive & UnderCover.

Yang DiMaksudkan Oleh Tok ADDP Tentang Dunia Bakal DiPerintah Oleh Raja2 Ialah Mungkin Mereka (IM & Alliance Khusus Baginda) Mula Memerintah Dunia Ini SeCara Dari SeBalik Tabir.

Mereka MeLakukannya Dengan Cara MemBimbing, MemBeri Tunjuk+Ajar, Panduan & AturCara Kepada Pemimpin2 Utama Dunia Dan Pemimpin2 Negara2 Dan Pemimpin2 Negeri2 Di Seluruh Dunia.

Mereka MeLaksanakannya SeCara Rohani, Jarak Jauh, TelePati Dan Dengan Cara MeMasukkan Ilham2, Ilmu2 Dan PeTunjuk2 (Baik PeTunjuk2 Zahir Mahu Pun PeTunjuk2 Batin) Direct Ke Dalam Minda Pemimpin2 TerSebut, On How To Manage Their Duties & Responsibilities Wisely And To Trouble-Shoot Their Problems Efficiently.



 Siapakah Muhammad Yang Awal Dan Muhammad Yang Akhir Ini??? Bagindalah Saidina Rosuulullooh SAW, Yakni RUHnya Itu. Muhammad Yang Awal BerSarung Manusia BerBangsa Arab. ManaKala Muhammad Yang Akhir (Imam Mahdi) BerSarung Manusia BerBangsa MELAYU. RUH YANG SAMA, TETAPI SARUNG YANG BERBEZA.

SeKalian Alliance Khusus Muhammad Yang Akhir.

 Mereka Itu TerDiri Dari Para Sahabat Yang Akhir, Para Rosul Yang Akhir, Para Nabi Yang Akhir Dan Para Wali2 Kubro Yang Akhir. Sama Juga Dengan Fakta Seperti Muhammad Yang Awal Dan Muhammad Yang Akhir. RUH(S) YANG SAMA, TETAPI SARUNG(S) YANG BERBEZA DARI VERSI YANG AWAL. Mereka Itu Umpama Bintang+Bintang Di Langit. SeSiapa Sahaja Dari Kalangan Mereka Yang Kita Ikuti, Nescaya (Insya'ALLOH) Akan MenDapat/MemPerOleh PeTunjuk(s)+Ilham(s)+Hidayah(s).

PerHatikan Betul2 Dengan Penuh Teliti..... RUH SAMA, TETAPI SARUNG (JASAD@JASMANI) BERBEZA.

Ada PenDapat Mengatakan, Bahawa KeSemua Mereka Versi Yang Akhir Ini, MeMiliki KeIlmuan, KeMahiran, Mukjizat, Karomah Dan Ma'unah Yang Lebih Tinggi+Hebat+Handal BerBanding Dengan KeSemua Mereka Dari Versi Yang Awal Itu.

PerSoalan Adakah Imam Mahdi (Muhammad Yang Akhir) Lebih Istimewa Atau Lebih Hebat Atau Lebih Handal Dari Nabi Muhammad SAW (Muhammad Yang Awal)? Pada PenDapat Peribadi Saya, YA!


Mengapakah sehingga saat ini Imam Mahdi tidak boleh dikenali oleh mana2 orang, jin dan binatang?

Salah Satu Cara@Kaedah Yang Mudah Yang Insya'ALLOH Boleh MeMungkinkan Kita Untuk Kenal IM Dan Alliance Khusus IM, Ialah Dengan MengAmalkan Amalan Hadiahkan AL+FATIHAH KePada Mereka BerTerusan SeTiap Hari Dengan Istiqomah Dan DiLakukan Dengan HATI YANG IKHLAS Dan BerSertakan Dengan Penuh PeRasaan MAHABBAH (Kasih+Sayang) TerHadap Mereka (IM Dan Alliance Khusus IM) Itu.


Saya Yakin, Insya'ALLOH ALLOH Sendiri Yang Akan MemPerKenalkan Mereka Itu KePada Kita. Cuma CARA@KAEDAH ALLOH PerKenalkan Mereka Itu Kepada Kita Mungkin BerBeza-Beza@PelBagai Di Antara SeSeOrang Individu Itu Dengan Individu Yang Lain.


Dan Tambahan Lagi, KaLau Tak Silap Saya, IM Dan SeKalian Alliance Khusus IM, Yakni Para Sahabat Yang Akhir, Para Rosul Yang Akhir, Para Nabi Yang Akhir Dan Para Wali2 Kubro Yang Akhir, SuDah Pun DiBeri Minum AIR YAUMUL HAYAT (Air Akhir Hayat @ Air KeHidupan Abadi)...



ALLOOHU'alam.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan