DzikirTariqatAhmadiah

[:>>>+-(*BISMILLAAHIRROHMAANIRROHIIM*)-+<<<:]

[:>>>+-(*BISMILLAAHIRROHMAANIRROHIIM*)-+<<<:]

[:>>>+-(*ASSALAAMU'ALAIKUM*)-+<<<:]

[:>>>+-(*ASSALAAMU'ALAIKUM*)-+<<<:]

Halkerin.

Selamat MenZiarahi Ke Blog Halkerin.

BarangSiapa Yang BerKeMahuan+BerKePerluan Kopi+Pes (Juga MeLakukan Sedikit SeBanyak Modifikasi) IntiPati+IntiSari Yang TerKandung Di Sesawang Ini, Bisa Aja Terus DiLaksanakan, Enggak Butuh Mohon KeIzinan Dari Sang Empunya Blog Ini. Hak Cipta Non+TerPelihara.

Malah Kalian DiGalakkan Untuk BerKongsi Maklumat-Maklumat Yang Bisa KeDapatan Di Dalam Blog Ini Di Laman-Laman Peribadi Kalian Seperti FaceBook, Twitter, Blog, Web Dan Lain-Lain. Tiada Larangan Sama SeKali.

*DAN LAGI, BLOG HALKERIN INI MUNGKIN AKAN TERPADAM DARI ALAM ONLINE INI PADA BILA2 MASA. KALAU RASA BERMANFAAT, SILA COPY & SAVE, KALAU RASA BULL$H!+, SILA ABAI KAN.

Sekian Sahaja, PemBeriTahuan Yang Ingin hamba Khabarkan. Salam Gemilang, Cemerlang & Terbilang hamba Ucapkan Kepada Kalian. Semuga Kita Semua Senantiasa BerAda Di Dalam KeRahmatan Ilahi, DiBerkati ALLAH Dan BerWujud Di Dalam KeRedhaan-Nya.

JAZAKALLOOHU KHOIRON KATSIIROO, WABAAROKALLOOHU FIIKUM, WABILLAAHI TAUFIQ WAL HIDAYAH, WASSALAAMU"ALAIKUM WAROHMATULLOOHI WABAROKAATUHU WAMAGHFIROTULLOOHU WARIDHOLLOOHI AJMA"IIN.

Followers.

Mesej Kepada Para PengIkut.

Jangan MengIkuti hamba. Ikutilah ALLOH + DriSenDri. Insya'ALLOH.....
IP

WORLD ISLAMIC NATION, WORLD ISLAMIC CHAMBER OF COMMERCE AND WORLD BAITUL MAL.

WORLD ISLAMIC NATION, WORLD ISLAMIC CHAMBER OF COMMERCE AND WORLD BAITUL MAL.

WICC&amp;WorldBaitulMal

HIMPUNAN 1001 ILMU BERGUNA.

HIMPUNAN 1001 ILMU BERGUNA.

Himpunan1001IlmuBerGuna

[:>>>+-(*CARIAN@SEARCH*)-+<<<:]

Jumaat, September 30, 2011

Kita Adalah Umat Akhir Zaman....!!!

Kita Adalah Umat Akhir Zaman....!!!


SALAM AKHIR ZAMAN.


WAHAI Kaum Muslimin-Muslimat Yang DiRahmati ALLAH SeKalian.

Sejak Akhir-Akhir Ini, Hangat DiBincangkan Tentang Topik, Isu Dan Tajuk BerKenaan Dengan Waktu Akhir Zaman, Umat Akhir Zaman, Perang Akhir Zaman Dan 1001 Jenis Akhir Zaman.

Bahkan Jika Kita Search Kat Internet Sekarang Ni, Ada Sangat Banyak KeDapatan Info-Info Kajian, Penyelidikan, Kupasan, PenCerahan Dan PenJelasan Tentang Akhir Zaman Ini Di Blog-Blog, FB, WebSite, Laman-Laman Forum, Youtube Dan Lain-Lain Lagi.

Kalau Di Forum, Di Forum CariGold Antara Yang Sedang Top MemBincangkan Isu Akhir Zaman Ini.

Jenis Blog, Antara Yang Paling Konsisten Dan Well Updated Ialah Brigade Zameer Fisabilillah.


http://brigadezameerfisabilillah.blogspot.com/

http://ilmuakhirzaman.blogspot.com/

http://salamperingatanfisabilillah.blogspot.com/


hamba Tidak Ingin MeMasukkan Info PenCerahan Tentang Akhir Zaman Ini Dengan Panjang Lebar, Kerana Maklumat-Maklumat SeBegitu Boleh Dapat Banyak Sekali Sumber PerOlehannya Di Internet Seperti Di Atas Dan Dari Sumber-Sumber Yang Lain. hamba Cuma Ingin MeNyatakan Dalam Bentuk Point-Point Sahaja, Seperti Di Bawah Ini, Antaranya.....

KeSemua Sistem Ciptaan Dajjal La'natullah The ULS (UnBreakable Lunacy Syndrome) Patient Akan Lenyap Dan Pupus Sama Sekali Buat SeLamanya Di Bumi Ini Satu-Persatu Dan/Atau Stage By Stage.


*Sistem PenJanaan Kuasa Elektrik Di Seluruh Dunia Akan Ended Permanently.

*Sistem PengKomputeran Dan Internet Di Seluruh Dunia Yang Kita Semua Dok Guna-Pakai Ini Juga Akan Ended Permanently.

*Sistem PengAngkutan Dan Kenderaan Yang MengGunakan Sumber Kuasa Tenaga Elektrik Dan Kuasa Bahan Api Seperti Minyak Dan Gas Asli Akan Ended Permanently.

*Sistem PerHubungan Dan Telekomunikasi Di Seluruh Dunia Seperti Talifon Dan HandPhone Akan Ended Permanently.

*Sistem Dunia Perbankan, PeLaburan Unit Trust, Insurans, Sistem2 Teknologi Digital Dan Apa2 Sahaja Sistem2 Yang BerHubung-Kait Rapat Dengan Sistem KeWangan Dunia Ciptaan Dajjal La'natullah The ULS (UnBreakable Lunacy Syndrome) Patient Di Seluruh Dunia Akan Tamat Riwayatnya Tidak Lama Lagi.

Jadi, Bagi Kalian Yang Masih Simpan Many, Lots Of Money, A Very Huge Sum Of Money Di Bank-Bank, Tidak Peduli Samada Bank Konvensional Atau Islamic (Islamic Itu Hanya Pada Nama Sahaja, NOT The System ItSelf)....!!!

Walau Pun KeBanyakan Institusi2 KeWangan Dunia MenDakwa Dan MeWar-Warkan Yang Depa Ada Beri PerLindungan Insurans/Imbuhan/GantiRugi, In Case What I've Told Here Happens..... Let See..... When That Time Is KafWauNun....!!!

Bukanlah hamba Ingin MeNyatakan Bahawa Tidak Selamat Simpan Wang Di Bank Pada Masa Sekarang Ini. Buat Masa Sekarang Dan Waktu-Waktu TerDekat Ini, Masih OK. Tapi, hamba Tidak Tahu Dan Tidak Berani MemBeri Jangkaan, Waktu Bilakah Perkara Ini Akan BerLaku. Yang Pasti, Ianya Tetap Akan Berlaku Jua, It's Just The Matter Of Time.........


Maka Dengan Ini, WAHAI Kaum Muslimin-Muslimat Yang KayaWan-KayaWati, KayaRayaWan-KayaRayaWati Dan HartaWan-HartaWati Yang DiRahmati ALLAH SWT SeKalian. Inilah Masanya Yang Paling Utama, Detik-Detik KeEmasan Buat Kalian, Intense Moment Of Glory Kalian To Make Incredible Changes.

Berilah Dan Buatlah Sumbangan-Sumbangan Besar Dari Segi Kewangan Dan Material Yang Kalian BerKeMampuan SeAdanya BerMula Dari Sekarang, Dalam Usaha Untuk MemPerTahankan Dan MemPerJuangkan ISLAM. BerSama-Samalah MemBantu, BerUsaha Dan BeKerjaSama Untuk MemPerkasakan Pasukan-Pasukan Pejuang ISLAM Akhir Zaman Ini. Dan Pada Saat-Saat Genting Di Akhir Zaman Ini, Yang Mana Tidak Lama SeLepas Ini, Akan BerLaku BerBagai-Bagai Fenomena Dan MalaPetaka Yang Sangat Dahsyat Yang Kita Tidak Duga Sama Sekali!!!

Takkan Nak Tunggu SeHingga Sistem Perbankan Dan KeWangan Di Seluruh Dunia Dah COLLAPSE, Dah Tak Dapat Withdraw Semua Duit, Dan Dah Tak Boleh+Dapat Nak Claim Apa-Apa Pun Lagi Dari Pihak Bank, Dan Duit Itu SenDiri, The Money ItSelf Dah Totally Lost It's Value At All, Baru Nak Percaya????!!! Ketika KeJadian Ini BerLaku, Maka Sudah TerLambat!!! Dan Segala Dan SeJumlah Besar Wang Dan Dana TerKumpul Kalian Di Dalam Bank Tidak Dapat DiSelamatkan Lagi Dan Hangus Sama Sekali!!!



Kaum Muslimin Dan Muslimat Yang DiRahmati ALLAH SeKalian. Di Akhir Zaman Ini, It Is All About WAR!!!, WORLD WAR 3!!! THE MOST FIERCE AND THE MOST TERRIBLE WAR IN ALL HISTORY!!! THE FINAL AND BIGGEST WAR BETWEEN GOOD AND EVIL!!!




Di Akhir Zaman Ini, SeLain Kita DiCiptakan, DiLahirkan Dan DiWujudkan Di Bumi ALLAH SWT Ini Untuk MenJadi Hamba ALLAH SWT Dan BerIbadat Kepada ALLAH SWT SeMata-Mata (Bagi Umat Manusia Dan Jin) MeRangkap Khalifah (Bagi Umat Manusia).....

We Are Born To WAR!, To FIGHT!, To BATTLE!. Perang Dunia Ke-3 Yang Bakal MeLetus TIDAK LAMA LAGI, Adalah Suatu KeTentuan Dan KeTetapan ALLAH SWT. Samada Kita Suka Atau Tidak, BerSedia Atau Tidak, Percaya Atau Tidak. Tidak Kira WalauPun Kita Bukan Askar, Bukan Komando, Bukan PahLawan, Bukan Pendekar, Bukan Panglima, Bukan Kesatria, Bukan PeSilat, Musuh2 Islam Akan Hadir Tiba Di Hadapan Kita, Walau Di Mana Sahaja Kita BerAda, BerSemBunyi Dan BerLindung!!! There Is No Other Option And Alternative, But Only One, And That Is To Fight And Battle Against Our Enemies!!!, The Enemies Of ISLAM. BerPerang SeHingga MenCapai KeMenangan, Atau Gugur Syahid Sebagai Para Syuhada.


Cuma Yang hamba CONCERN Ialah, Adakah Kita Benar-Benar Sudah/Telah/Sedang BerUsaha SeDaya-Upaya Untuk MemBuat PerSediaan Untuk MengHadapi BerBagai-Bagai Bencana Yang Amat Dahsyat!!!, Yang Akan Menimpa Seluruh Umat Manusia Dan Jin Di Seluruh Dunia Tidak Lama Sahaja Lagi...!!!??

Dalam Hadis Nabi SAW Ada Sebut, "Seorang Mu'min Yang Kuat Adalah LEBIH ALLAH SWT Sukai Dari Seorang Mu'min Yang Lemah."

hamba Ingin Menyumbang Di Sudut Material, hamba Tiada KeMampuan Di Sudut Itu. Walau BagaiManaPun, Di Sini hamba Adalah BeBerapa Hadiah Yang TidakLah SeBerapa, Yang Ingin hamba Kongsikan (Ijazahkan) Kepada Kalian Semua, WAHAI Kaum Muslimin-Muslimat Yang DiRahmati ALLAH SeKalian.

Moga-Moga Dan Mudah-Mudahan Dapatlah MemBeri Manfaat Kepada Kaum Muslimin-Muslimat Yang BerAmal Dengannya, Insya'ALLAH.

Selawat Asal = ALLOOHUMMA SOLLI "ALAA MUHAMMAD, WA "ALAA AALI MUHAMMAD.


Ilmu PeRabun (Ghaib Di Mata Musuh).

Mulakan Dengan Bismillah 1x, Selawat Asal 1x.

Hai Tanah Liat Tanah Kebun,
Tanah Liat Jatuh Ke Lembah,
Kamu Lihat Mata Kamu Rabun,
Jangan Kamu Lihat Aku,
Kalau Kamu Lihat Aku,
Mata Kamu Pecah,
Berkat Doa LAA-ILAAHA ILLALLOOH MUHAMMADUR ROSUULULLOOH.

*Amal Setiap Hari Minimum 1x Dengan Istiqomah. (Jika DiWiridkan Lebih Banyak Maka Lebih Afdhal).


Ilmu Penimbul Tahan Pukulan.

Mulakan Dengan Bismillah 1x, Selawat Asal 1x.

Humla Lapun Hanyut Lapun Sembilan Batang,
Tahan Tumbuk Tahan Pangsang,
Tahanilah Aku Balung BerBalung-Balung,
ASY-HADU ALLAA-ILAAHA ILLALLOOHU WA-ASY-HADU ANNA MUHAMMADAR ROSUULULLOOH (2 Kalimah Syahadah DiBaca SeNafas).

*Khasiat: SeBagai Ikhtiar Untuk PerTahanan Tubuh Badan Dari Serangan Musuh. Serangan-Serangan Yang BerBentuk Pukulan, Tetakan, Tikaman Dan Dari Jarak Dekat (Close Quarter Combat), Being Hitted By Armed And Un-Armed.
*Makin Banyak DiPukul, Makin Keras Tubuh Badan DiRasai Di Tempat Yang Sama DiPukul. Contoh DiPukul Di Bahu Kali Pertama. DiPukul Kali KeDua Akan Rasa Lebih Keras, DiPukul Kali KeTiga Akan Rasa Lebih Keras Dari Yang Second Time, Dan Begitulah SeTerusnya.

*Amal Setiap Hari Minimum 1x Dengan Istiqomah. (Jika DiWiridkan Lebih Banyak Maka Lebih Afdhal).


Ilmu PemBerat Pukulan Tangan. KeKuatan Kuasa Tumbukan Yang Berat Dan Luar Biasa.

Inti Dari Surah Al-A'raaf (7), Ayat 171.




*Petua: Ambil Wudhu' SeBanyak 3x (Wudhu' Set Lengkap SeBanyak 3x Ulangan), Baca Bismillah 1x, Selawat Asal 1x Dan Ayat Penuh Di Atas 1x, Kemudian Hembus Pada KeDua-Dua Belah Tapak Tangan.

*Amal Setiap Hari 1x Dengan Istiqomah.


Ilmu Gagah Ali Kersani.

Besi Kalim Besi Tembaga,
Besi MeLeleh Kan Minuman Aku,
Batu TerDiri Kan Sandaran Aku,
Teguh Tegap Wujud Anggota Aku,
Kuat Aku Seperti Baginda Ali,
Keras Aku Seperti Besi Kersani,
Berkat Doa LAA-ILAAHA ILLALLOOH MUHAMMADUR ROSUULULLOOH.

*Petua: Amal Waktu Mandi SeLepas Mandi Biasa. SeBaik-Baiknya DiAmalkan Pada Waktu Mandi Pagi. Waktu Lain Pun Boleh Juga Tiada Masalah.

Ambil Gayung Yang DiIsi Air. Baca Al-Fatihah 1x DiMulai Dengan Ta"awudz 1x, Lalu DiHembus Ke Air Di Dalam Gayung Tadi. Kemudian Baca Jampi Di Atas DiMulai Dengan Bismillah 1x Dan Selawat Asal 1x, Lalu DiHembus Ke Air Di Dalam Gayung Tadi, Dan DiJirus Buat Mandi. Cukup Amal 1x Mandian/Jirusan.

Air Diisi Dalam Gayung Hendaklah Diisi Dengan Air Yang MengAlir, Seperti Melalui Air Paip, Air Jirusan/Shower Dll Yang Sifat Air Itu Jenis Air Yang Mengalir. Bukan Dari Air Yang Dalam Takungan Dan Tidak MengAlir, Seperti Air Kolam, Air Kolah, Air Tempayan Dll. Tapi Kalau Tiada Dan/Atau TerPaksa Kerana Tiada Pilihan, Juga Tidak Mengapa.

*Khasiat: Untuk KeKebalan, KeKuatan, KeGagahan Dan KePerkasaan Tubuh Badan Yang Luar Biasa.

*Amal SeTiap Hari 1x Dengan Istiqomah.


Ilmu Gagah Perkasa Saidina Hamzah. (Kalau Tak Silap hamba, Ada Insan Dan/Atau Insan-Insan Yang MenCari-Cari Ilmu Ini..... Dari Sri Kembangan.....)

Hai Bukit Thursina,
Bukit Jamadil Qaum,
Batu Uji Mekah Madinah,
Siti Abu Bakar BerBaju Besi, BerTiang "Arasy,
Bumi Malaikat Tiga Puluh,
Jemput Malaikat Sembilan Laksa,
Inilah MemBawa Kuat Tulang, Urat Aku Dan Zakar Aku,
Kuat Aku Seperti Baginda Ali,
Gagah Aku Seperti Saidina Amir Hamzah,
Berkat Doa LAA-ILAAHA ILLALLOOH MUHAMMADUR ROSUULULLOOH.

*Petua: Amal Waktu Mandi SeLepas Mandi Biasa. SeBaik-Baiknya DiAmalkan Pada Waktu Mandi Pagi. Waktu Lain Pun Boleh Juga Tiada Masalah.

Ambil Gayung Yang DiIsi Air. Baca Jampi Di Atas DiMulai Dengan Bismillah 1x Dan Selawat Asal 1x, Kemudian Hembus Ke Air Di Dalam Gayung Tadi, Lalu DiJirus Buat Mandi. Amal SeBanyak 3x Mandian/Jirusan.

Air Diisi Dalam Gayung Hendaklah Diisi Dengan Air Yang MengAlir, Seperti Melalui Air Paip, Air Jirusan/Shower Dll Yang Sifat Air Itu Jenis Air Yang Mengalir. Bukan Dari Air Yang Dalam Takungan Dan Tidak MengAlir, Seperti Air Kolam, Air Kolah, Air Tempayan Dll. Tapi Kalau Tiada Dan/Atau TerPaksa Kerana Tiada Pilihan, Juga Tidak Mengapa.

*Khasiat: Untuk KeKebalan, KeKuatan, KeGagahan Dan KePerkasaan Tubuh Badan Yang Luar Biasa.

*Amal Setiap Hari 1x Dengan Istiqomah.


Pada Golongan2 Yang Anti Dengan KeIlmuan2 Dari Jenis Yang BerBentuk Jampi2 Dan Mentera2 Ini, Maka Tak Dapatlah hamba Nak Tolong. Sebab KeBanyakan Dari KeIlmuan2 Batin Yang MenJadi Pakaian hamba Adalah Dari Jenis Yang BerBentuk Jampi2 Dan Mentera2 Ini. Kalau Masih Keras Kepala Dan Keras Hati Dok Fitnah KeIlmuan2 Dari Jenis Yang BerBentuk Jampi2 Dan Mentera2 Ini Mengarut, Haram, Syirik Dan SeUmpamanya, Kalian Boleh Pergi Ke Laman Ini.


http://wongalus.wordpress.com/2011/02/18/beberapa-jampi-mantra-melayu/


http://darulmanzil.blogspot.com/2010/08/mentera-serapahsalahkan-pengamalannya.html


Hatta Sampai Sekarang Ini Pun, Walau Ada Amalan KeIlmuan2 Dari Jenis Yang BerBentuk Jampi2 Dan Mentera2 Ini Yang hamba Masih Tidak Tahu Dan Tidak Faham Akan Maknanya, hamba Tetap MengAmalkannya Juga. Kerana hamba Tahu Dan hamba Yakin, Bahawa Orang Tua-Tua Dahulu-Kala Yang MenCipta Dan MemPelopori KeIlmuan2 Dari Jenis Yang BerBentuk Jampi2 Dan Mentera2 Ini, Mereka Tidak Create Those Jampi(s) Dan Mentera(s) WithOut Incredible Deep Knowledge. KeSemuanya Ada Makna Yang Sangat Halus Lagi TerSembunyi, Yang KeBanyakannya Kalau Nak DiKupas Dan DiKaji Oleh Kita Sekarang Ni Memang Amat Payah.


hamba, Amin Fadzlan Bin Azmi Jan, Dengan Ini, MengIjazahkan Amalan-Amalan Di Atas Kepada SeKalian Kaum Muslimin Dan Muslimat Umumnya, Dan Kaum Mu'minin Dan Mu'minat Khususnya. Amalkanlah Dengan Istiqomah, Yakin Dan Dengan Niat Hati Yang Ikhlas Untuk MengGunakannya Pada Jalan Jihad Fiisabiilillaah Dan Jalan Yang DiRedhai ALLAH SWT.

*TIADA MAHAR DIKENAKAN.

Jika Ada Yang Ingin Sedeqah Sikit-Sikit, ALHAMDULILLAAH. Saudara-Saudari Boleh Bank-In Ke Akaun Bank hamba.


AmBank Islamic.

Nama: Amin Fadzlan Bin Azmi Jan.

No. Akaun: 18100 200 39971

Atau

CIMB Islamic.

Nama: Amin Fadzlan Bin Azmi Jan.

No. Akaun: 142 000000 65204



Sekian Sahaja, Makluman Yang Ingin hamba Sebarkan. Dan berKeMungkinan Besar, Ini Adalah Posting hamba Yang TerAkhir Dalam Blog hamba.

Dan Sebar-Sebarkanlah Maklumat Yang hamba Nyatakan Di Blog hamba Ini Kepada SeBerapa Ramai Kaum Muslimin Dan Muslimat Di Seluruh Malaysia Dan Nusantara Khasnya Dan Di Seluruh Dunia Amnya. Dan Segeralah Copy Dan Save Isi-Kandung Thread hamba Ini, Kerana DiBimbangi Blog hamba Akan DiHack Dan DiMusnahkan Oleh Musuh2 ISLAM. Jika Ianya Benar Berlaku, Maka Kalian Boleh Uploadkan Kembali Info-Info Yang hamba Nyatakan Ini Di Laman Web, Blog, FB Kalian Pula. Jangan SeHingga TerPutus Makluman Dan PerKhabaran Akhir Zaman Yang Sangat Penting Ini.

SeKiranya Ada Gerakan-Gerakan, PerSatuan-PerSatuan, Jema'ah-Jema'ah Islamiyah UnderGround Dan UnderCover, Dan Juga UpperGround Dan UpperCover, Yang Sama-Sama CONCERN Dalam MengHadapi Akhir Zaman Ini, SeKiranya Kalian Ada Baca Blog hamba Ini, hamba berHarap Agar Kalian Dapatlah Dan Sudilah MengHubungi hamba MeLalui Email. Agar hamba Juga Insya'ALLAH Dapat Turut Serta BerSama-Sama Involve, Do Something Rather Than Nothing, Sama-Sama Mengembeling Tenaga Dan Team-Up Dengan Kalian Semua.


ALLOOHU'alam.........



SALAM JIHAD FIISABIILILLAAH.

7 ulasan:

  1. Wa'alaikumussalam wbtrd.

    Salam Rabu.

    The Truth Is..... No One Like War.....

    Salam Sejahtera Qolbu.

    BalasPadam
  2. asssalamualaikum wahai saudaraku amin fadzlan, hamba zuraidi bin zakaria dari kedah.hamba ingin mengenali saudara dengan lebih dekat lagi sebagai saudara seagama.diharap saudara dapat hubungi saya di alamat ; zuraidi3432@gmail.com sekian terima kasih.

    BalasPadam
  3. Mudahan2 ilmu kebatinan tidak disalahgunakn amin

    BalasPadam
  4. Mudahan2 ilmu kebatinan tidak disalahgunakn amin

    BalasPadam