DzikirTariqatAhmadiah

[:>>>+-(*BISMILLAAHIRROHMAANIRROHIIM*)-+<<<:]

[:>>>+-(*BISMILLAAHIRROHMAANIRROHIIM*)-+<<<:]

[:>>>+-(*ASSALAAMU'ALAIKUM*)-+<<<:]

[:>>>+-(*ASSALAAMU'ALAIKUM*)-+<<<:]

Halkerin.

Selamat MenZiarahi Ke Blog Halkerin.

BarangSiapa Yang BerKeMahuan+BerKePerluan Kopi+Pes (Juga MeLakukan Sedikit SeBanyak Modifikasi) IntiPati+IntiSari Yang TerKandung Di Sesawang Ini, Bisa Aja Terus DiLaksanakan, Enggak Butuh Mohon KeIzinan Dari Sang Empunya Blog Ini. Hak Cipta Non+TerPelihara.

Malah Kalian DiGalakkan Untuk BerKongsi Maklumat-Maklumat Yang Bisa KeDapatan Di Dalam Blog Ini Di Laman-Laman Peribadi Kalian Seperti FaceBook, Twitter, Blog, Web Dan Lain-Lain. Tiada Larangan Sama SeKali.

*DAN LAGI, BLOG HALKERIN INI MUNGKIN AKAN TERPADAM DARI ALAM ONLINE INI PADA BILA2 MASA. KALAU RASA BERMANFAAT, SILA COPY & SAVE, KALAU RASA BULL$H!+, SILA ABAI KAN.

Sekian Sahaja, PemBeriTahuan Yang Ingin hamba Khabarkan. Salam Gemilang, Cemerlang & Terbilang hamba Ucapkan Kepada Kalian. Semuga Kita Semua Senantiasa BerAda Di Dalam KeRahmatan Ilahi, DiBerkati ALLAH Dan BerWujud Di Dalam KeRedhaan-Nya.

JAZAKALLOOHU KHOIRON KATSIIROO, WABAAROKALLOOHU FIIKUM, WABILLAAHI TAUFIQ WAL HIDAYAH, WASSALAAMU"ALAIKUM WAROHMATULLOOHI WABAROKAATUHU WAMAGHFIROTULLOOHU WARIDHOLLOOHI AJMA"IIN.

Followers.

Mesej Kepada Para PengIkut.

Jangan MengIkuti hamba. Ikutilah ALLOH + DriSenDri. Insya'ALLOH.....
IP

WORLD ISLAMIC NATION, WORLD ISLAMIC CHAMBER OF COMMERCE AND WORLD BAITUL MAL.

WORLD ISLAMIC NATION, WORLD ISLAMIC CHAMBER OF COMMERCE AND WORLD BAITUL MAL.

WICC&amp;WorldBaitulMal

HIMPUNAN 1001 ILMU BERGUNA.

HIMPUNAN 1001 ILMU BERGUNA.

Himpunan1001IlmuBerGuna

[:>>>+-(*CARIAN@SEARCH*)-+<<<:]

Rabu, Jun 22, 2011

Sedikit SeBanyak Info Tentang Syiah.

Sedikit SeBanyak Info Tentang Syi'ah.





SeBahagian Ciri-Ciri KeSalahan, KeSesatan Dan Kezaliman Fahaman Syi'ah.

Menghalalkan nikah muta'ah.
Menambah nama Saidina Ali dalam syahadah.
Menolak ijmak ulama'.
Menziarahi kubur Saidina Husain mendapat ganjaran syurga.
Menyeksa tubuh badan dengan rantai sempena 10 Muharam.
Mengharuskan jamak dalam semua keadaan tanpa sebab.
Mengkafirkan sahabat Nabi Muhammad s.a.w.
Menyanjungi Saidina Ali secara keterlaluan.
Menghina isteri-isteri Nabi Muhammad s.a.w.
Menolak hadis yang diriwayatkan Ahli Sunnah Wal Jamaah sekali pun hadis mutawir.




(Click The Picture To EnLarge The View)


Tambahan.........



Mereka menggunakan bahasa mereka sendiri sebagai ayat-ayat pembacaan di dalam Solat Mereka, bahasa Farsi, Persian Language, bahasa bangsa atau bahasa ibunda depa. (I've Heard And Been Told By Real/Pure Iranian Syi'ah Guy). Contoh macam nila. Bacaan Solat yg betul:- "ALLOOOOHU AKBAR (Takbiratul Ihram). BISMILLAAHIRROHMAANIRROHIIIIM. ALHAMDULILLAAHIROBBIL"AALAMIIIIN. ARROHMAANIRROHIIIIM. ......... ". Makna kata, yang orang Syi'ah ni baca macam ni (hamba terjemahkan/contohkan dalam bahasa Melayu, sebab hamba tak faham bahasa persian ni) :- "ALLOOOOH MAHA BESAR (Takbiratul Ihram). DENGAN NAMA ALLOH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYAAAANG. SEGALA PUJI BAGI ALLOH TUHAN SEKALIAN "ALAAAAM. YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYAAAANG. ......... "

MengHalalkan Hukum MeMinum Arak.

Walau SeKhilaf-Khilaf dan berbeza pendapat dalam banyak hal, perkara, cabang hukum dan fahaman dalam 4 mazhab utama dalam Islam, yakni Syafi'e, Hanbali, Hanafi, Maliki, kesemua pengamal mazhab tersebut hanya khilaf pada hukum perkara-perkara yang orang kata minor, benda2 kecik je, berkaitan hukum fiqh sampingan saja. Namun, dalam bab perkara2 pokok, utama dan besar seperti meminum arak (dan segala bentuk minuman yang bersifat memabukkan), Pemegang+Pengikut Kesemua 4 Mazhab TerSebut sepakat kata HARAM. Dah terang2 ada dalil Dalam Al-Quran, serta diperKuat Dan ditambah lagi dalil2nya dalam Hadis2. (Same Guy Whom Tells The Above Statement).





Kebanyakan umat Islam Di Serata Dunia menganggap bahawa, Iran (negara dan orang-orangnya) adalah merupakan harapan besar bagi dunia dan negara-negara Islam lainnya untuk fight dan berperang against yahudi, Israel, Rejim Zionis, Amerika dan yang seangkatan dengannya. Anggapan Ini Tentunya Boleh Jadi "YA+BENAR", pada yang tidak dan masih belum mengetahui Fakta yang sebenarnya. Malah, hamba dulu pun used to be Pro Iran. Masa Si Ali Khamenei tu dok Mewar-warkan yang lebih kurang 70,000 Rakyat Iran Volunteer Nak Pergi Serang Israel satu waktu dahulu. Sampaikan banyak juga para Ustaz2, Penulis2 Bahan Ilmiah dan buku keAgamaan Islam tempatan kita ini, yang mewar-warkan kehebatan dan kegempaqan para pemimpin Iran ni. Siap sampai ada hasil karangan karya2 dan buku2 agama yang bertajuk Dan berjudul seperti "Mahmoud Ahmadinejad, SINGA Baru Dunia ISLAM". (KehKehKeh)

One Iranian Guy Passenger told me, "Mahmoud Ahmadinejad, his not a lion! His a LIAR!! Damn Cunning LIAR!!!, And Such A Professional 'Actor' And Great Bull$h!++er!!! His only great in speech, but for his people, he did nothing." (KehKehKeh).


Serba Sedikit Tentang BackGround Syi'ah.

Pada zaman dahulu, ribuan tahun dahulu, ada beberapa Kerajaan Utama Dunia, yang bertamadun advance dan merupakan golongan2 dan bangsa2 PenJajah Yang TerKemuka. Antaranya Ialah kerajaan Rom, kerajaan Farsi, kerajaan Mesir, kerajaan Greek dan kerajaan China. Kelima-lima kerajaan ini boleh dikatakan sebagai Penguasa Ulung Dunia pada Zaman Dan Era Kegemilangan Mereka ketika masa tersebut. Boleh kata 5 kerajaan ni macam Kuasa VETO la, kalau nak dibandingkan dengan zaman kita lani.

Ilmu kemahiran sains, teknologi dan pengetahuan mereka dalam penguasaan ilmu seni-bina bangunan-bangunan memang bukan calang-calang, tiada tolok bandingnya. Bangsa dan tamadun Arab pada ketika itu, adalah merupakan bangsa dan tamadun kelas bawahan. Malah untuk sekian lamanya, orang2 Arab ni menjadi hamba abdi kepada golongan dan bangsa kerajaan Farsi. Tapi, Bila Tiba Era KeGemilangan Pemerintahan Junjungan Besar Kita Muhammad SAW Dan Khulafa' Ar-Rasyidin, terutamanya pada zaman khalifah Saiydina Umar Al-Khattab ra, barulah Dunia Kerajaan Islam dapat meruntuhkan ego depa tu, especially kerajaan Farsi dan Rom. Akhirnya depa tunduk, akur dan gerun dengan Kerajaan Islam ni. Bangsa Arab yang dahulunya menjadi kuli2 depa, lani menjadi penakluk depa.

Pasai tu sampai lani, orang Iran dan orang dari tanah bekas kerajaan Farsi, tak boleh ngam dengan orang2 dari semenanjung tanah Arab. Sentimen Anti Dan KeBencian yang wujud tersemat dan tertanam dalam lubuk hati depa tu pada orang Arab seolah-olah tidak boleh/dapat dihapuskan. Sekarang ni pun orang2 Arab mana ngam dengan orang2 Iran ni.

Antara SeBahagian Bukti Dari Sentimen KeBencian/Anti Mereka Pada Islam, Saiydina Umar Al-Khattab r.a. gugur Syahid berasbabkan dibunuh oleh Abu Lu'lu'ah, orang FARSI beragama Majusi. Saiydina Hussain, Cucunda Nabi SAW juga Syahid DiBunuh Oleh Syits bin Rab’ie, seorang Syi’ah (BerBangsa FARSI) dari Kufah, yang mengetuai 4000 bala tentera untuk menentang Saidina Hussain dan dialah orang yang mula-mula turun dari kudanya untuk memenggal kepala Saidina Hussain.


Kesalahan Fakta Sejarah Perang Karbala - Bukan Khalifah Yazid yang membunuh Saiyyidina Hussain. [
http://mustakimbinnajib.blogspot.com/2011/06/kesalahan-fakta-sejarah-perang-karbala.html]





Siapakah SeBenarnya Golongan / Puak Syi'ah Ini....???

Golongan Yang Anti-Islam, Yang MeMusuhi Islam. Siapakah PengAsas Fahaman Syi'ah Ini....??? hamba Tidak Tahu. Namun, apa yang hamba fikir+pasti+yakin, antara kemungkinan2 dan kebarangkalian2 yang wujud, mereka ni dibimbing dan dipimpin oleh puak-puak Yahudi, puak-puak Freemason, Illmuninati dan oleh 'Tangan-Tangan Yang Tidak KeLihatan'. BERKEMUNGKINAN BESAR Wujud Strong Connection Dan Kerjasama yang erat Secara 'UnderCover' Antara SeSama Mereka, Kerana Mereka Juga MemPunyai Satu PerSamaan Induk Yang Sama, Yakni Anti-Islam, Benci Islam Dan Merupakan Antara Golongan2 Yang Paling Keras Dan Paling Ekstrem MeMerangi Islam. Bolehlah Di-Istilahkan mereka itu sebagai Kafir Harbi 1st Class, PengHulu dan Lord-Lord Kepada SeKalian banyak Golongan2 Kafir Harbi Yang Lain-lain. Boleh Jadi 'Tangan-Tangan Yang Tidak KeLihatan' Itulah yang Menjadi Para Master Mind Golongan Syi'ah, Freemason, Illuminati Dll.

Dan, Di Antara Para Master Mind itu, ada seorang yang boleh dikatakan Bapak kepada SeKalian Master Mind tu, Chief+Lord Of All Those Damn Highly Superior Cunning Master Mind tu. Yakni Tidak Lain Dan Tidak Bukan, Yang Semua Para Nabi Dan Rasul sering ingatkan kepada umatnya tentang kedahsyatan fitnah yang dibawanya + disebarkannya, DAJJAL La'natullah. Super Duper Genius+Intelligent+Brilliant Human Ever Live On Earth (Jenis BerHaluan Dark-Side). Kalau Ada Orang Yang MeNafikan KeBijaksanaan Dajjal, Atau MengAkui Lebih Terror Dari Dajjal, Maka Silalah Kalian (Yang MengAkui Itu) Pecahkan Kubu SegiTiga BerMuda tu. Ciptalah peralatan2 dan teknologi2 tergempaq Kalian untuk cuba memusnahkan kekebalan benteng SegiTiga BerMuda tu.

Sayang 1000x sayang, if only that Dajjal Turn All His Knowledges, Skills, Experiences, Abilities and Capabilities to the Right Path and Right Things, maka Amanlah dunia ni. Tapi kalo Dah termaktub dalam KeTentuan Dan KeTetapan ALLAH SWT Yang Maha Agung, tiadalah yang dapat mengubahnya. Dajjal ni sebenarnya 'sakit'. Pemegang Title The Greatest Lord Of Freaks. Ada mengalami ULS (UnBreakable Lunacy Syndrome). (Ceeehh, hang ni Al-Kidali MeMandai ja bubuh title dan bagi istilah baru kat Dajai tu). Antara Contoh Lain Yang SeKepala + SeKeInginan Dengan/ + - Seperti Dajjal ni (ULS Patient) Ialah Raja Fir"aun.


A Bit About Iranian(s).

Orang Iran ni, kat mana-mana sahaja depa pi, depa buat hal. Bukan saja di Malaysia ni, malah kat mana-mana negara di serata dunia ni. Orang-Orang yang tinggal di luar kawasan Lembah Klang, dan orang2 yang bekerja dan berkhidmat dalam Office, pengetahuan dan exposure kalian tentang orang Iran ni mungkin agak kurang, berbanding dengan golongan2 pekerja yang bekerja di bahagian front line dan yang berkhidmat dalam hospitality and service industry. Seperti PerHotelan, F&B Franchise Restaurants, Transportation Services (cam Pemandu Teksi ni la khususnya dan pemandu van/bas pelancongan). Yang ni tak perlu hamba cerita. Pada yang ada kenalan dan rakan2 yang bekerja dalam industri seperti di atas tu, kalian pergi tanya+interview la dengan mereka.

Antara salah satu bangsa yang paling terkenal dengan sifat+sikap cerewetnya, fussy tahap gaban. Dah Tu Pulak Perangai depa tu Bukan Main BeRlagak Hidung Tinggi MeLangit Nak Mampuih, Arrogant Depa tu hingga bagai nak mengalahkan Raja-Raja@MahaRaja-MahaRaja. Boleh kata Sebahagian Atau KeBanyakan Golongan PeKerja Dalam Service Industry Ni Cukup Punya MeLuat Dan Anti Dengan orang Iran ni. DiTambah lagi dengan Sifat pemalas depa yang amat sangat. Mereka Ni Adalah Antara Golongan PeMegang Dan PengAmal Prinsip+Dasar 'Easy Money' Yang TerKuat. Kes Penyeludupan Dadah Warga Asing Di Tanah Air Kita ni, bangsa depa ni lah yang paling top, apart from Negro.


Video PenDedahan Bukti KeZaliman Dan KeKafir+Harbian Syi'ah Dan Iran.


http://www.youtube.com/watch?v=EdNbld95E5o


Kalam Al-Kidali: "SeKiranya Ada Musuh-Musuh ISLAM SeLain Dari Yahudi Dan Nasoro Yang Wajib/Mesti ISLAM Perangi, Maka Golongan Syi'ah Lah Yang MenDuduki Tangga Ke-3, Selepas Dua Golongan TerSebut."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan